رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

مهاجمان پرسپولیس بهترین هستند و مشکل گلزنی را حل می‌کنند/ به موفقیت تیم گل‌محمدی خوشبین هستم/ فولاد می‌تواند مقابل السد نتیجه خوبی بگیرد

۱۴۰۰/۰۱/۲۴ - ۰۶:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۶۴۰۹۸
مهاجمان پرسپولیس بهترین هستند و مشکل گلزنی را حل می‌کنند/ به موفقیت تیم گل‌محمدی خوشبین هستم/ فولاد می‌تواند مقابل السد نتیجه خوبی بگیرد
مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: من شناخت زیادی از تیم الوحده ندارم اما معمولا تیم‌های حوزه خلیج فارس برابر تیم‌های ایرانی انگیزه‌های زیادی دارند و با تمام توان در زمین حضور پیدا می‌کنند.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس در وضعیت فعلی از شرایط فنی و روحی – روانی خوبی برخوردار است و با توجه به وضعیتی که در بازی های اخیر از این تیم شاهد بودیم، من به موفقیت پرسپولیس در تورنمنت پیش رو خوشبین هستم.

مهاجم اسبق پرسپولیس تاکید کرد: در نیم فصل چند بازیکن جدید به جمع پرسپولیسی ها اضافه شدند که با حضور در یکی دو بازی اخیر نشان داده اند خریدهای خوبی برای این تیم محسوب می شوند، ضمن اینکه این نفرات توانسته اند با سایر بازیکنان تیم به هماهنگی خوبی برسند، موضوعی که به یحیی گل محمدی کمک می کند تا تیمش را در شرایطی ایده آل ارنج کرده و در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بفرستد.

نوروزی درمورد خط حمله پرسپولیس و تکمیل شدن این خط با حضور مهره‌های شاخص به خبرنگار برنا گفت: به اعتقاد من پرسپولیس در حال حاضر یکی از قدرتمندترین خطوط حمله را در اختیار دارد، مهاجمانی که با فاکتورها و توانایی های مختلف به نوعی مکمل هم هستند و می توانند شرایط خوبی را برای گلزنی پرسپولیس رقم بزنند. البته در بازی های اخیر شاید مهاجمان پرسپولیس فرصت های گلزنی زیادی را از دست داده اند اما به نظر من این مهاجمان توانایی و اعتماد به نفس این را دارند که خیال پرسپولیس و هوادارانش را بابت گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا راحت کنند.

نوروزی ادامه داد: عیسی آل گثیر گل روحیه بخشی را برابر نساجی به ثمر رساند و مهدی ترابی هم نمایش خوبی را در بازی های اخیر داشته است. این در حالی است که مغانلو هم با روحیه و توان فنی که دارد، به زودی برای پرسپولیس گلزنی خواهد کرد تا خیال همه بابت خط حمله و گلزنی برای پرسپولیس راحت شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس درمورد بازی اول این تیم برابر الوحده تصریح کرد: من شناخت زیادی از این تیم ندارم اما معمولا تیم های حوزه خلیج فارس برابر تیم های ایرانی انگیزه های زیادی دارند و با تمام توان در زمین حضور پیدا می کنند اما اگر پرسپولیسی ها بازی همیشگی خود را داشته باشند، مطمئن هستم این تیم نمی تواند سد راه پرسپولیس شود و به امید خدا بچه ها با یک پیروزی شیرین گام اول را محکم برخواهند داشت.

مهاجم اسبق فولاد درخصوص پیروزی این تیم برابر العین امارات در پلی‌آف و حضور شاگردان جواد نکونام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان به عنوان چهارمین تیم ایران گفت: فولاد نمایش خوبی را برابر العین داشت و با 4 گل پیروزی قاطعانه ای را کسب کرد. البته در مرحله گروهی شرایط این تیم برابر تیم های قدرتمندی مثل النصر عربستان و السد قطر سخت است اما با روحیه خوبی که برد برابر العین برای فولادی ها ایجاد کرده است، می توانند رقابت خوبی با این تیم های قدرتمند داشته باشند و برای صعود به مراحل بعدی امیدوار باشند.

او درمورد بازی فولاد برابر السد قطر تاکید کرد: السد تیمی است که بدون باخت قهرمان شده و از آخرین شکست این تیم زمان زیادی می گذرد اما فولاد هم مهره ها و نفرات خوبی دارد و می توان امیدوار بود که شاگردان نکونام بتوانند نتیجه خوبی را در این بازی مهم کسب کنند.

نوروزی در پایان گفت: برای هر 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همه نمایندگان باشگاهی ایران در این مسابقات بتوانند بهترین نتایج ممکن را کسب کنند.  5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز