احتشام‌زاده:

پدر با قدرت کرونا را شکست داد/ صندوق هرچه در توان داشته برای پیشکسوتان انجام داده است

۱۴۰۰/۰۱/۲۸ - ۱۰:۵۳:۴۶
کد خبر: ۱۱۶۶۱۰۵
پدر با قدرت کرونا را شکست داد/ صندوق هرچه در توان داشته برای پیشکسوتان انجام داده است
پیشکسوت تنیس روی میز کشور از حال مساعد پدر بعد از بستری 8 روزه در بیمارستان خبر داد و رتبه بندی قهرمانان و پیشکسوتان را جهت انجام واکسیناسیون، ضروری دانست.

به گزارش برنا، احتشام زاده در گفت و گو با روابط عمومی صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور گفت: به دلیل شرایط سخت این روزها و مبتلا شدن تعداد کثیری از مردم به ویروس کرونا باید خیلی بیشتر از روزهای گذشته مراقب بوده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی در مورد وضعیت حال حاضر امیر احتشام زاده پیشکسوت بزرگ تنیس روی میز کشور اظهار کرد: در هفته دوم ایام تعطیلات عید نوروز امسال پدر کمی حالش بد شد و متوجه شدیم که متاسفانه به ویروس کرونا دچار شده است. سریعا به بیمارستان مراجعه کردیم و خوشبختانه پس از 8 روز بستری، رسیدگی و مراقبت پدر در کمال صحت و سلامت از بیمارستان ترخیص شد و در حال حاضر شرایط نسبتا خوبی دارد.

احتشام‌زاده با بیان اینکه موافق تزریق واکسن کرونا است، بیان داشت: فکر می‌کنم تزریق واکسن حالا اگر محصول هر کشوری هم که باشد ضرر ندارد ازین رو امیدوارم مسئولان وزارت بهداشت و وزارت ورزش با رتبه و زمان‌بندی واکسیناسیون سالمندان و ورزشکاران هرچه زودتر شرایطی را در تسریع این زمینه فراهم کنند.

وی در پایان با تشکر از اقدامات دکتر ابطحی افزود: از صندوق ممنونم زیرا همیشه هر کاری که توانسته و در توان داشته در هر زمینه ای برای پیشکسوتان انجام داده است. بسیاری از پیشکسوتان از زمانی که دکتر ابطحی در راس صندوق گرفته است این مجموعه را خانه خود دانسته و از اقدامات ایشان کمال رضایت را دارند.

امیر احتشام زاده قهرمان اسبق و پیشکسوت تنیس روی میز ایران به مدت 25 سال قهرمان ایران و عضو تیم ملی پینگ پنگ بوده است. وی ملقب به پدر تنیس روی میز ایران است.

نظر شما