لیگ قهرمانان آسیا؛

گل‌محمدی: گروه پرسپولیس سخت است/ از بازیکنان برای این روحیه، کیفیت و تحمل سختی‌ها تشکر می‌کنم

۱۴۰۰/۰۱/۳۱ - ۲۳:۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۸۲۰۴
گل‌محمدی: گروه پرسپولیس سخت است/ از بازیکنان برای این روحیه، کیفیت و تحمل سختی‌ها تشکر می‌کنم
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد بازیکنان تمجید کرد.

به گزارش برنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی پس از برتری دو بر یک پرسپولیس ایران برابر گوای هند در نشست خبری اظهار داشت: قبل از بازی برخی انتظار داشتند برد راحت و پرگلی به دست آوریم اما انتظار درستی نبود. همانگونه که دیدیم گوا تیمی منسجم، با برنامه، تاکتیکی و با دوندگی بسیار بالا بود. انتظار این سختی‌‌ها را داشتم و پس از دریافت گل خیلی خوب به بازی برگشتیم.

او افزود: توانستیم نتیجه عقب افتاده را خیلی سریع جبران کنیم بچه‌های ما کیفیت خوبی دارند و خسته نشدند. سعی کردند با انرژی بیشتر جبران کنند و فکر می‌کنم این امر کیفیت خوب بازیکنان و عکس‌العمل خوب تیم ما را نشان داد.

سرمربی پرسپولیس گفت: باید از بازیکنانم به خاطر روحیه خوب‌شان تشکر کنم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم و حتی پنالتی خود را هم از دست دادیم. اگر گل سوم را به ثمر می‌رساندیم بازی برای ما راحت‌تر می‌شد اما این اتفاق نیفتاد. در نیمه دوم هم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و سه امتیاز خوب دیگر را در این گروه سخت به دست آوردیم.

گل‌محمدی خاطرنشان کرد: واقعاً گروه‌ ما یکی از سخت‌ترین گروه‌‌های این دوره از مسابقات است. ان‌شاءالله سعی می‌کنیم در بازی آینده هم سه امتیاز را کسب کنیم تا خیال‌مان بابت صعود راحت شود.

او افزود: این برد را به هواداران تبریک گفته و به آنها تقدیم می‌کنم. از  بازیکنانم هم تشکر کرده زیرا با توجه به سختی‌های زیادی که داشته، دارند و از لحاظ مسائل آب و هوایی سختی می‌کشند با دل و جان انرژی گذاشته و کار خود را انجام می‌‌دهند.

نظر شما