ترمیم خط دفاعی می‌تواند نقطه قوتی برای استقلال باشد؛

درخشان: تجربه بین‌المللی پرسپولیس از دیگر تیم‌ها بیشتر است

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۰:۲۷:۴۳
کد خبر: ۱۱۶۹۵۱۲
درخشان: تجربه بین‌المللی پرسپولیس از دیگر تیم‌ها بیشتر است
پیشکسوت فوتبال درباره شرایط نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ برنامه "صبح و ورزش" شنبه 4 اردیبهشت در گفت‌وگو با حمید درخشان، مربی و پیشکسوت فوتبال به بررسی وضعیت نمایندگان کشور در لیگ قهرمانان آسیا اختصاص داشت. 

حمید درخشان، مربی و پیشکسوت فوتبال، در تحلیل مسائل فنی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به رادیو ورزش گفت: پرسپولیس خیلی خوب شروع کرده و ادامه راهش هم خیلی خوب بوده است. این تیم با 3 تیم دیگر تفاوت هایی دارد، از جمله اینکه در دوره قبل حضور داشته و تجربه بین المللی بیشتری نسبت به دیگر نمایندگان کشورمان دارد، همچنین از بازیکنان باکیفیتی برخوردار است. یک مشکل در خط حمله داشت که خداراشکر مرتفع شده و در واقع پرسپولیس یک تیم کامل است. 

درخشان ادامه داد: انتظار ما از پرسپولیسی که تجربه لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی را دارد، این است که با داشته هایش مرحله به مرحله صعود کرده و نتایج خوبی کسب کند اما نباید فراموش کرد که ما هنوز در اول راه هستیم. 

او در تحلیل بازی قبل استقلال و الدحیل و نیز پیش بینی بازی امشب اظهار کرد: الدحیل تیم خوبی است و بازیکنان گرانقیمتی دارد ولی این دلیل نمی شود که بتواند بر استقلال غلبه کند. استقلال با داشته ها و بازیکنان خوب می تواند موفق عمل کند، البته به شرط اینکه اینکه نگاهش به نقاط ضعف و ارزیابی از بازی قبل باشد. باخت در بازی قبل دلیل نمی شود که این بازی هم تسلیم الدحیل شود. استقلال یک تیم خوب و قدرتمند است و بازی قابل قبولی هم ارائه کرد اما یک سری اشکالات در خط دفاعی داشت که همان اشکالات باعث شد آسیب ببیند و نتیجه را از دست بدهد. ترمیم خط دفاعی می تواند نقطه قوتی برای استقلال باشد تا از این بازی سربلند بیرون بیاید. 

این برنامه صبح و ورزش، با اجرای اکرامی و با کارشناسی زاهدیان روی آنتن رفت. برنامه صبح و ورزش ساعت 7:10 هر روز به جز جمعه ها به مدت یک ساعت و 20 دقیقه از شبکه رادیویی ورزش تقدیم شنوندگان می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز