بر اساس اعلام فدراسیون؛

یزد میزبان هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۸:۵۲
کد خبر: ۱۱۶۹۶۴۶
هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی ایران به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش برنا، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه 18 فروردین ماه آغاز شده است و هفته نخست دور مقدماتی این رقابت ها از 18 تا 20 فروردین به میزبانی بندر گناوه و هفته دوم از 22 تا 24 فروردین به میزبانی بوشهر پیگیری شد.

هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر ساحلی به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش و با همکاری باشگاه شهداب در شهر یزد برگزار خواهد شد.

ورود تیم‌ها روز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه است و مسابقات بعد از اذان مغرب و از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

دیدارهای هفته سوم لیگ برتر ساحلی روزهای پنج‌شنبه تا جمعه 16 تا 18 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و تیم‌های شرکت کننده روز یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه استراحت خواهند داشت.

دیدارهای هفته پایانی دور رفت لیگ برتر ساحلی (هفته چهارم) نیز روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها مشخص شود.

در مجموع هفته های اول و دوم لیگ برتر ساحلی هر تیم شرکت‌کننده پنج مسابقه برگزار کرد و تیم‌های موج‌سواران ساحل نوشهر (بهمن سالمی، آرش وکیلی و محمد شالیکار) و شهداب یزد (کامبیز کلته، بهنام توکلی و رسول یمرلی) با کسب پنج برد متوالی و 10 امتیاز، با تفاوت ناچیز در معدل پوئن‌ها در رتبه‌های اول و دوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفتند. در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز