اولین حضور فیکس با اولین تجربه آسیایی با ۲ مسئولیت متفاوت؛

وقتی ستاره جوان جواب اعتماد یحیی را داد

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۵۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۶۹۶۵۸
وقتی ستاره جوان جواب اعتماد یحیی را داد
ستاره جوان پرسپولیس در بازی برابر گوا نشان داد یحیی می‌تواند در روزهای سخت به او اعتماد کرده و از حضورش در ترکیب پرسپولیس بهره ببرد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با ترکیبی متفاوت برابر گوای هند به میدان رفت که در روزی که کادر فنی به تعدادی از مهره های اصلی خود استراحت داده بود، محمد شریفی یکی از جوانان نیمکت نشین پرسپولیس بود که اولین تجربه 90 دقیقه ای خود را در ترکیب سرخ ها در لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر گذاشت و در 2 نیمه این دیدار در 2 پست متفاوت نمایش خوبی را از خود ارائه داد.

محمد که در نیمه اول به عنوان هافبک دفاعی در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. این در حالی بود که در نیمه دوم و با خروج سیدجلال از ترکیب و حضور کمال کامیابی نیا، شریفی هم تغییر پست داد و به عنوان یکی از دو مدافع میانی پرسپولیس در برابر گوا در زمین حضور پیدا کرد.

شریفی که با وجود سن و سال کم در زمینه رده های پایه تیم ملی تجربیات خوبی را کسب کرده حالا با پرسپولیس و در لیگ قهرمانان آسیا خودی نشان داد و ثابت کرد کادر فنی می تواند در آینده بیش از پیش به او اعتماد کرده و آمار بازی های این بازیکن با پیراهن قرمز حالاحالاها رو به افزایش باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز