تمام قد از تیم بسکتبال سه نفره بانوان حمایت می‌کنیم؛

طباطبایی: به المپیکی شدن تیم بسکتبال سه نفره بانوان امید زیادی داریم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۳۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۶۹۷۰۲
طباطبایی: به المپیکی شدن تیم بسکتبال سه نفره بانوان امید زیادی داریم
طباطبایی گفت: اگر تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران بتواند از مسابقات مجارستان کسب سهمیه کند برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران و در بخش بانوان یک تیم صاحب سهمیه المپیک شده است.

به گزارش برنا، رامین طباطبایی روز جمعه در جریان بازدید از اردوی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان که برای حضور در دو مرحله رقابت های گزینشی المپیک آماده می شود، گفت: سال گذشته بلافاصله پس از اتمام رقابت های لیگ برتر بانوان، سرمربی تیم سه به سه نسبت به انتخاب اردونشینان تیم اقدام کرد تا بر اساس برنامه اعلام شده و مصوب، اردوی آماده سازی این تیم آغاز شود. تاکنون یک مرحله اردوی دختران سه به سه برگزار شده و در حال حاضر هم اردوی دوم در جریان است.

وی با یادآوری اینکه رقابت های گزینشی المپیک در بسکتبال سه نفره بانوان طی دو مرحله در اتریش و مجارستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در اولین رویداد تمام کشورهای قدرتمند دنیا که هنوز کسب سهمیه نکرده اند مانند آمریکا، کانادا، استرالیا و … شرکت دارند. از این رقابت ها سه تیم صاحب سهمیه المپیک می شوند و به چهار تیمی که پیش از این بر اساس رنکینگ جهانی انتخاب شده اند، اضافه خواهند شد.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید کرد: تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران شانس زیادی برای کسب سهمیه از رقابت های مجارستان ندارد اما نسبت به کسب سهمیه در مسابقات اتریش امید زیادی داریم. در این رقابت ها فقط یک تیم صاحب سهمیه می شود. امیدواریم که تیم بانوان ایران بتواند با کسب آمادگی لازم از حضور در این رویداد مجوز شرکت در بازی های توکیو را بگیرد.

طباطبایی گفت: اگر تیم بسکتبال سه نفره بانوان ایران بتواند از مسابقات مجارستان کسب سهمیه کند برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران و در بخش بانوان یک تیم صاحب سهمیه المپیک شده که این می تواند اتفاق بزرگ و خوبی برای ورزش و بسکتبال کشور باشد. برای رقم خوردن این مهم حمایت تمام قد از تیم بسکتبال سه نفره بانوان خواهیم داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز