جواد منافی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

فاصله‌ای بین نیمکت و ترکیب اصلی قرمزها وجود ندارد/ امیری آچار فرانسه پرسپولیس و تیم ملی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۰۶:۱۷:۲۷
کد خبر: ۱۱۶۹۹۰۶
فاصله‌ای بین نیمکت و ترکیب اصلی قرمزها وجود ندارد/ امیری آچار فرانسه پرسپولیس و تیم ملی است
مربی اسبق پرسپولیس گفت: نفرات ترکیب جدید پرسپولیس نشان دادند فاصله نیمکت پرسپولیس تا ترکیب اصلی زیاد نیست و برابر گوا همگی عملکرد خوبی را از خود ارائه دادند.

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به شرایط خوب و نتایج قابل قبول پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر به ثبات و هماهنگی خوبی رسیده و نشان داده بازی به بازی به لحاظ فوتبالی نمایش بهتری را از خود ارائه می دهد و این نشان از این دارد که کادر فنی پرسپولیس با حضور مجموعه ای از بهترین های فوتبال ایران به شناخت خوبی از این تیم رسیده است.

پیشکسوت قرمزها درخصوص برد پرسپولیس برابر گوای هند در بازی برگشت گفت: حریف در مقابل توان و پتانسیل پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت و همه انتظار این را داشتند که تیم گل محمدی در این بازی بتواند برتری کامل خود را به این حریفش دیکته کند.

او با تاکید بر اینکه تصمیم گل‌محمدی برای استراحت دادن به تعدادی از نفرات اصلی تیم در برابر حریف هندی گفت: به نظر من این تصمیم یک تصمیم حساب شده و منطقی بود. در شرایطی که فشار بازی ها از یک سو و شرایط آب و هوایی خاص هند از سوی دیگر تیم را با فشار مضاعف روبرو کرده است، استراحت به تعدادی از بازیکنان بهترین تصمیم از سوی کادر فنی بود. با توجه به اینکه تیم در حال حاضر با کمبود خاصی از نظر نیرو و بازیکن مواجه نیست، دست کادر فنی باز است تا برای هر بازی و با توجه به شرایط ترکیب متفاوتی را به زمین بفرستد و بدین ترتیب نیرو و انرژی اش را برای بازی های بعدی تقسیم کند. 

مربی اسبق پرسپولیس درخصوص عملکرد بازیکنان نیمکت نشین در بازی اخیر سرخ‌ها برابر گوای هند گفت: نفرات ترکیب جدید پرسپولیس نشان دادند فاصله نیمکت پرسپولیس تا ترکیب اصلی زیاد نیست و در برابر گوا همگی عملکرد خوبی را از خود ارائه دادند تا خیال کادر فنی بابت نیروهایش روی نیمکت تا حدود بسیار زیادی راحت باشد. 

چپ پای پیشین پرسپولیس درمورد شرایط امیری در منطقه چپ خط دفاعی پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: وحید امیری در این تورنمنت و پست جدیدی که به او سپرده شده است، نشان داد چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی می تواند عصای دست کادر فنی اش باشد. او فوتبالیستی باهوش و در خدمت تیم است و با جنگندگی بالایی که در سبک بازی اش دارد، می تواند حکم آچار فرانسه را برای پرسپولیس و حتی تیم ملی داشته باشد. او در منطقه چپ چه در کارهای دفاعی و چه در فاز حمله فوق العاده بوده و توانسته یکی از بهترین های پرسپولیس در بازی های اخیر باشد. او علاوه بر این که مسئولیت های دفاعی اش را به خوبی انجام داد در جناح چپ زوج خوبی را با ترابی تشکیل داد و با هماهنگی بالایی که با هم داشتند، این منطقه را به خوبی پوشش داده اند. 

منافی در پایان گفت: پرسپولیس تبدیل به تیمی شده که با نفرات خوب و آماده اش می تواند برابر هر تیم و هر حریفی به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. امیدوارم این روند تا پایان بازی ها و فینال ادامه پیدا کند و بالاخره امسال جام قهرمانی در آسیا بالای دستان یحیی گل محمدی و تیمش باشد. 4/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز