خطیبی: بچه ها با جان و دل مقابل پاختاکور بازی می کنند/ از گروه ما باید سه تیم صعود می کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۵ - ۱۶:۵۵:۳۶
کد خبر: ۱۱۷۰۳۶۸
خطیبی: بچه ها با جان و دل مقابل پاختاکور بازی می کنند/ از گروه ما باید سه تیم صعود می کرد
سرمربی تراکتورسازی گفت: هواداران مطمئن باشند بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کنند و امیدوارم با نتیجه خوب یک بار دیگر هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش برنا؛ رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل پاختاکور ازبکستان در روز پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پاختاکور یک تیم فوق‌العاده و از لحاظ فوتبالی در سطح خیلی بالایی است که بازیکنان خوبی دارند. همه بازیکنان ما آماده این بازی هستیم و می‌دانیم این مسابقه برای ما خیلی مهم و سرنوشت‌ساز است. امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: اعتقاد دارم از این گروه باید سه تیم صعود می‌کرد. به این خاطر این را می‌گویم که در یکی، دو گروهی که نگاه می‌کردم، اگر تیم‌ها با امیدهایشان هم شرکت می‌کردند صعود می‌کردند اما در گروه ما همه تیم‌ها خوب هستند و امتیازات پخش شده و تا الان هیچ تیمی صد درصد صعود نکرده است.

سرمربی تراکتور در واکنش به سوالی در مورد دیدار نخست این تیم مقابل پاختاکور گفت: آن بازی اول بود و ما آن را کنار گذاشتیم. بازی اول برای ما تجربه شد و شناخت خوبی از حریف پیدا کردیم و امیدوارم فردا بتوانیم یک بازی منطقی و حساب شده انجام دهیم. هواداران مطمئن باشند بچه‌ها با جان و دل بازی می‌کنند و امیدوارم با نتیجه خوب یک بار دیگر هواداران را خوشحال کنیم. بازی اول برای ما تمام شده و الان تمام فکرمان برای بازی فردا است.

 

نظر شما