فرزند جاسمیان:

از همه دوستان و مسئولان صندوق حمایت تشکر می‌کنم

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۱۳:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۱۷۰۷۶۳
از همه دوستان و مسئولان صندوق حمایت تشکر می‌کنم
حمید جاسمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که به دلیل بیماری کرونا درگذشت صبح امروز با حضور تعدادی از پیشکسوتان فوتبال، اهالی ورزش و نماینده صندوق حمایت به خاک سپرده شد.

به گزارش برنا، حمید جاسمیان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و پرسپولیس که به دلیل بیماری کرونا درگذشت صبح امروز با حضور علی پروین، فریدون ممبینی، محمد پنجعلی، رحیم یوسفی، سعید عزیزیان، قاسم موسوی مسئول ورزش شهرداری منطقه 5، نماینده صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان و شماری از اهالی و هواداران فوتبال در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده و آرام گرفت.

هانیه جاسمیان دختر مرحوم جاسمیان در این مراسم ضمن قدردانی از حاضرین گفت: از همه دوستان، هم دوره های پدر و آقای شیرینی که در بیمارستان و مراسم تدفین شرکت کردند کمال تشکر را دارم.

وی افزود: از صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان که در زمان قید حیات پدرم و چه بعد از فوت ایشان درکنار پدر و ما بود تشکر و قدردانی می کنم. مرحوم پدر همواره از محبت صندوق و مراسم تجلیلی که برایش گرفته شد به نیکی یاد کرده و می گفتند روز تجلیل را هرگز فراموش نکرده و به یاد خواهم داشت.

جاسمیان در پست دفاع آخر بازی می‌کرد و به سیم خاردار معروف بود. او سابقه حضور در رشته دوومیدانی را نیز داشت و به تیم ملی دوومیدانی نیز دعوت شد. وی فوتبال را از باشگاه فوتبال شاهین آبادان شروع کرد سپس به باشگاه فوتبال شاهین تهران و پس از آن به پرسپولیس رفت و اولین کاپیتان این تیم به مدت سه سال بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز