تراکتور ایران صفر- پاختاکور ازبکستان صفر

پرشورها به یک امتیاز قناعت کردند

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۱۷۰۹۷۰
پرشورها به یک امتیاز قناعت کردند
تیم فوتبال تراکتور ایران مقابل پاختاکور ازبکستان به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ تیم فوتبال تراکتور ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت که این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت تا امتیازات تقسیم شود.

بازی با مالکیت پاختاکور شروع شد و بازیکنان این تیم سعی داشتند با حرکات سرعتی از کناره‌ها به دروازه تراکتور نزدیک شوند. همچنین شاگردان خطیبی نیز برنامه خاصی روی ضدحملات داشتند اما هافبک‌های تراکتور در رساندن توپ به پیمان بابایی، خوب عمل نکردند. تنها اتفاق 20 دقیقه اول بازی، کارت زرد اشکان دژاگه به دلیل خطا روی کریمتس بود و هیچ تیمی نتوانست خطر جدی روی دروازه‌ها به وجود بیاورد.

در 15 دقیقه بعدی هم اتفاق خاصی نیفتاد و جنگ هافبک‌ها در میانه زمین ادامه داشت. البته به دلیل اشتباه مکرر هافبک‌های دو تیم در میانه‌های میدان، خطر خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نمی‌شد و دروازه‌بانان دو تیم، بیکارترین بازیکنان در 35 دقیقه ابتدایی بازی بودند. پاختاکور همچنان مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و تراکتور به دنبال ضدحمله‌ها بود.

جدی ترین موقعیت بازیکنان تراکتور در دقیقه 39 رخ داد که پاس در عرض میثم تیموری را دروازه‌بان حریف برگشت داد. یک دقیقه بعد پاختاکور می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند اما ضربه دردیوک به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت. در نیمه دوم نیز اتفاق خاصی رخ نداد تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود. تراکتور به امتیاز 7 رسید و پاختاکور هم 4 امتیازی شد.

نظر شما