لیگ قهرمانان آسیا؛

شوخی با باخت پرسپولیس

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۲۲:۱۵:۴۳
کد خبر: ۱۱۷۱۰۰۵
شوخی با باخت پرسپولیس
باخت پرسپولیس مقابل الوحده در نهایت می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس هنوز شانس اول صعود از گروه پنجم مسابقات به عنوان صدرنشین است و الوحده هم احتمالاً دوم می‌شود.نکته اینجاست که بازی آخر الوحده با گوای هند است که بازی خیلی سختی نیست در واقع نماینده امارات می‌تواند با امتیازات بالا دوم شود و یکی از تیم‌های دوم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی باشد.

شاید این مسئله در نهایت به ضرر استقلال تمام شود. اگر استقلال در گروه سوم دوم شود، معلوم نیست که به مرحله بعدی صعود می کند یا نه؟ در واقع باید امتیازات همه تیم‌های دوم از جمله الوحده را بررسی کرد و آن وقت تیم‌های صعود کننده هم مشخص می‌شوند. در نهایت شاید باخت پرسپولیس به الوحده به صورت غیرمستقیم به ضرر استقلال تمام شود.

حالا عده ای در فضای مجازی شایعه کرده اند که پرسپولیس از قصد به الوحده باخته تا کار استقلال برای صعود سخت شود! در حالی که اصلاً چنین چیزی واقعیت ندارد. پرسپولیسی ها باتمام قوا مقابل الوحده بازی کردند و حتی دو بار توپ را به تیر دروازه کوبیدند. از طرفی واقعا مشخص نیست تیم‌های دوم تحت چه شرایطی صعود می کنند و استقلال هم اگر هر دو بازی باقیمانده خود را ببرد قطعاً صعود خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز