فولاد ایران صفر- السد قطر یک

نکونام حریف ژاوی نشد

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۲۳:۲۷:۳۵
کد خبر: ۱۱۷۱۰۱۳
نکونام حریف ژاوی نشد
تیم فوتبال فولاد از السد قطر شکست خورد.

به گزارش برنا؛ دیدار تیم‌های فوتبال فولاد ایران و السد قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض برگزار شد که این بازی با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید.

در دقیقه 26 ساسان انصاری یک فرصت گلزنی به دست آورد که از زاویه بسته توپ را به تور کنار دروازه زد. در دقیقه 27 سانتر السدی‌ها پس از برخورد به مدافع فولاد تبدیل به موقعیت خطرناکی شد که محسن فروزان این توپ را روی خط دروازه مهار کرد. در دقیقه 31 شوت عبدالکریم حسن از کنار دروازه فولادی‌ها به بیرون رفت. در دقیقه 41 شوت هافبک السدی‌ها را محسن فروزان مهار کرد. دو تیم در این نیمه در گلزنی موفق نبودند تا این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در دقیقه 47 فرار نام تائه هی و ضربه او را نجاریان مدافع فولاد دفع کرد. در ادامه اشتباه محسن فروزان در مهار توپ باعث شد تا توپ به بغداد بونجاح برسد اما ضربه او را موسی کولیبالی از روی خط دروازه به بیرون فرستاد. در دقیقه 64 ضربه سر نام تائه هی وارد دروازه محسن فروزان شد تا شاگردان ژاوی از حریف خود پیش بیفتند. در دقیقه 66 سانتر احمدزاده به پاتوسی رسید و شوت روی پای او از بالای دروازه برشام به بیرون رفت.

در دقیقه 68 ضربه سر موسی کولیبالی به تیر دروازه السدی‌ها برخورد کرد و از محوطه جریمه این تیم دور شد. در دقیقه 78 شوت وحید حیدریه از بالای دروازه السد قطر به بیرون رفت. در دقیقه 80 پاس پاتوسی به شیمبا و شوت او در محوطه جریمه با واکنش برشام به کرنر رفت. این دیدار در نهایت با تک گل السدی‌ها به پایان رسید تا احتمال صعود شاگردان نکونام برای صعود تقریبا غیرممکن باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز