محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در حد انتظارها نبود/ شکست در این مرحله تلنگر خوبی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۲۳:۴۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۱۰۲۳
پرسپولیس در حد انتظارها نبود/ شکست در این مرحله تلنگر خوبی است
پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در زمان خوبی باخت تا بتواند نقاط ضعفش را برطرف کرده و در مرحله بعد با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

محمود کلهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به بازی پرسپولیس برابر الوحده که منجر به شکست سرخ‌پوشان شد، اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی شروع خوبی نداشت و به راحتی دروازه اش باز شد. برخلاف انتظارها تیم گل محمدی در نیمه اول نتوانست انتظارها را برآورده کند و بازنده به رختکن رفت.

او ادامه داد: در نیمه دوم شرایط کمی عوض شد و کادر فنی با تعویض هایی که انجام داد برخی نقاط را ترمیم کرد ولی در نهایت نتوانست از موقعیت هایی که در نیمه دوم مسابقه به دست آورد استفاده کند و در این دیدار شکست خورد. 

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: شاید تحلیل قوای جسمانی بازیکنان در عملکرد بچه ها تاثیر گذاشته بود و آنها از شرایط آرمانی قبلی خود کمی دور بودند. در مجموع من فکر می کنم پرسپولیس در زمان خوبی باخت تا بتواند نقاط ضعفش را برطرف کرده و در مرحله بعد با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد. 

کلهر شیوه بازی پرسپولیس را به سود حریف دانست و در این خصوص به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در این دیدار به توپ ها و پاس های بلند روی آورد و با توجه به نیروهایی که حریف داشت، این موضوع در نهایت به سود آنها شد. به اعتقاد من در مواقعی که حریفان با بازی بسته و تدافعی برابر پرسپولیس کار می کنند، استفاده از حربه هایی مثل شوت زنی به سمت چارچوب می تواند شرایط را تغییر دهد و دیدید در یکی دو صحنه شوت بچه ها با بدشانسی به جای تور، تیر دروازه الوحده را به لرزه درآورد. 

هافبک اسبق پرسپولیس با اشاره به روند بهتر تیم گل‌محمدی در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم با حضور احمد نورالهی در خط میانی کفه ترازو به نفع پرسپولیس سنگین شد ولی برتری نسبی این تیم در این نیمه به برتری عددی تبدیل نشد و پرسپولیس شکست خورد اما باز هم تاکید دارم که این شکست می تواند برای پرسپولیس محاسنی را داشته باشد، از جمله اینکه تیم در بازی های بعدی هوشیارتر از قبل عمل کرده و بچه ها متوجه اشتباهات خود شده و در بازی های آینده تیم آنها را تکرار نکنند.

کلهر در پایان ضمن تسلیت به خانواده مرحوم جاسمیان و اهالی ورزش به خصوص خانواده بزرگ فوتبال خاطرنشان کرد: مرحوم جاسمیان از مردان شریف تاریخ فوتبال ایران بودند که هم در زمینه فوتبال و هم منش و اخلاق جزو ستاره های تکرارناشدنی بودند و فقدان این مرد شریف همه را متاثر کرد. امیدوارم روح این بزرگمرد فوتبال ایران قرین رحمت الهی باشد. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز