باید از نسل مربیان جوان حمایت کرد؛

صادقی: نمایندگان ایران عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشتند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۱۲۷۷
صادقی: نمایندگان ایران عملکرد خوبی در لیگ قهرمانان داشتند
سرمربی سابق تیم فوتبال سایپا تهران گفت: عملکرد نمایندگان ایران در این مسابقات رضایت‌بخش بوده و باید امیدوار باشیم این روند در دیدارهای نهایی دور برگشت هم ادامه پیدا کند.

به گزارش برنا، دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در حال برگزاری است که تاکنون صعود تیم پرسپولیس قطعی شده و استقلال نیز امشب به مصاب الاهلی می رود و تراکتور با توجه به تساوی هایی که داشته هنوز هم امید به صعود دارد. تیم فولاد برای برای صعود، چاره‌ای جز کسب پیروزی پُرگل مقابل نماینده اردن ندارد و باید امیدوار باشد النصر با اختلاف مقابل سپیدپوشان قطری شکست بخورد.

ابراهیم صادقی، سرمربی سابق تیم سایپا درخصوص عملکرد تیم پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه پرسپولیس تجربه بیشتری در این سالها داشته و چندین دوره در لیگ قهرمانان حاضر بوده، با اعتماد به نفس بالایی در رقابت ها به میدان می رود و عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته است. شب قبل مقابل الوحده می توانست برنده بازی باشد، چندین موقعیت گل داشت که اگر به نتیجه می رسید، برنده دیدار بود اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. با توجه به شرایط جدول، احتمالا تیم پرسپولیس به عنوان صدرنشین صعود می کند و از شرایط خوبی برخوردار است.

او افزود: با توجه به اینکه هر 72 ساعت یکبار بازیکنان مسابقه می دهند، در دیدارهای آخر بدن فوتبالیست ها تحلیل می رود اما باز هم شاهد عملکرد خوبی از بازیکنان ایران در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا هستیم.

صادقی درخصوص عملکرد تیم استقلال ادامه داد: تیم استقلال تا به اینجا نتایج خوبی گرفته و امیدوارم در بازی امشب نیز برنده باشد. البته نباید فریب این را بخورد که به الاهلی 5 گل زده و باید با برنامه و دقت بالا به میدان برود. امیدوارم بتواند مانند بازی دور رفت، برنده مسابقه شود و صعودش را قطعی کند.

صادقی درخصوص تیم تراکتور عنوان کرد: درباره تراکتور باید بگویم که بازی های خوبی انجام داده و همین اینکه تیم چندین سال در آسیا نبوده و تجربه کافی را برای این بازی ها نداشته، خوب کار کرده و شانس صعود دارد.

سرمربی سابق تیم سایپا در ادامه درخصوص تیم فولاد گفت: متاسفانه کمتر به این تیم پرداخته شده است. تیم فولاد از بازیکنانی بهره می برده که تا 2 سال پیش در رده امید بوده و تجربه بین المللی نداشتند اما این تیم با تاکتیک و برنامه دقیق پیش رفته و نمایش خوبی را از خود در مسابقات اجرا کرده است. به نکونام بابت آماده کردن چنین تیمی تبریک می گویم. فولاد تجربه آسیایی زیادی نداشت ولی مقابل حریفان پردقدرتش خوب بازی کرد. فولاد شانس صعود دارد و کارشان بسیار سخت است اما تا همین جا نیز خوب کار کردند. در مجموع تیم هایمان با اقتدار بازی کرده و عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت رسانده و فوق العاده بودند.

صادقی گفت: یکی از نقاط قوت فوتبال ما در این رقابت ها حضور 4 مربی جوان ایرانی بر روی نیمکت نمایندگان فوتبال ایران بود. پرسپولیس با یحیی گل محمدی، استقلال با فرهاد مجیدی، فولاد با جواد نکونام و تراکتور با رسول خطیبی نشان از تغییر رویکرد فوتبال ما دارد، رویکردی که نشان داد حضور مربیان جوان کشورمان تاثیرگذار و موفق بوده و باید از این نسل از مربیان حمایت کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز