لیگ قهرمانان اروپا؛

تساوی ارزشمند چلسی مقابل کهکشانی‌ها

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۰۰:۵۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۱۶۰۴
تساوی ارزشمند چلسی مقابل کهکشانی‌ها
دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بین تیم‌های رئال مادرید و چلسی با تساوی یک-یک همراه شد تا همه چیز برای مشخص شدن تیم فینالیست به بازی برگشت کشیده شود.

به گزارش برنا؛ سه‌شنبه شب در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال‌مادرید اسپانیا پرافتخارترین تیم این مسابقات از چلسی انگلیس پذیرایی کرد و در نهایت به تساوی یک- یک رضایت داد. برخلاف انتظار این تیم چلسی بود که شروع بهتری داشت و در دقیقه نهم در آستانه رسیدن به گل بود که ضربه تیمو ورنر را تیبو کورتوآ با واکنشی تماشایی مهار کرد. حملات آبی‌های لندن ادامه یافت و در دقیقه 14 پولیسیچ در محوطه جریمه رئال صاحب توپ شد و پس از جا گذاشتن کورتوآ، موفق شد گل نخست این دیدار حساس را برای میهمان به ارمغان آورد. در ادامه باران شدیدی شروع به باریدن کرد و بر روند بازی تیم‌ها تاثیر منفی گذاشت. رئالی‌ها که نمی‌خواستند این نتیجه باقی بماند، حملات خود را آغاز کرد و در دقیقه 22 شوت تماشایی کریم بنزما با بدشانسی به تیر دروازه چلسی برخورد کرد.

در دقیقه 29 کرنر ارسالی رئالی‌ها در یک رفت و برگشت به بنزما رسید و او با چرخشی عالی و ضربه‌ای غیر قابل مهار، کار را به تساوی کشاند. در نهایت نیمه نخست این دیدار حساس و تماشایی با تساوی یک- یک همراه شد. نیمه دوم با احتیاط از سوی تیم‌ها آغاز شد و بازیکنان در انتظار اشتباهی از حریف بودند تا حمله‌ای را طراحی کنند. با وجود تلاش تیم‌ها، نیمه دوم با موقعیت خطرناکی همراه نبود تا این دیدار حساس با تساوی به اتمام رسیده و همه چیز به بازی برگشت در لندن کشیده شود. چهارشنبه شب در دیگر دیدار دور رفت مرحله نیمه‌نهایی، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه به مصاف منچسترسیتی انگلیس خواهد رفت. دیدارهای دور برگشت هم، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد تا چهره تیم‌های فینالیست مشخص شود.

نظر شما