شاگردان مجیدی دست به عصاتر شدند؛

چرا طوفان استقلال خوابید؛ افت یا خستگی؟

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۰۶:۰۵:۰۳
کد خبر: ۱۱۷۱۹۶۱
چرا طوفان استقلال خوابید؛ افت یا خستگی؟
استقلال در 2 بازی اخیر خود تفاوت زیادی نسبت به بازی‌های قبلی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا داشته است.

به گزارش برنا؛ استقلال در 3 بازی اخیر خود نتوانسته بردی به دست بیاورد. این اتفاق در حالی برای آبی پوشان ایرانی رخ داده که این تیم در 3 بازی اول خود بسیار طوفانی ظاهر شد. استقلال مقابل الاهلی و الشرطه در فاز تهاجمی فوق العاده بود و توانست در 3 بازی 11 گل به ثمر رساند و اگرچه در فاز دفاعی خوب نبود اما بازی چشم نواز و زیبایی از خود به نمایش گذاشت.

استقلال با وجود شکست مقابل الدحیل در بازی رفت هم توانست مقابل حریف نامدار خود فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد اما روند این تیم در 2 بازی اخیر به نظر می رسد متوقف شده یا اینکه شاید هم فرهاد مجیدی تصمیم گرفته دیگر ریسک فوتبال تهاجمی را به جان نخرد. استقلال در بازی برگشت با الدحیل دیگر آن چهره هجومی را به خود نگرفت و فوتبالی منطقی به نمایش گذاشت. در واقع استقلال مقابل الدحیل دست به ریسک نزد و وقتی بازی به تساوی کشیده شد ترجیح داد بازی را کنترل کند.

آبی پوشان بعد از 7 امتیازی شدن باید مقابل الاهلی به میدان می رفتند و طبق معادلات جدول باید برای برد بازی می کردند اما شکست غیرمنتظره الدحیل مقابل الشرطه همه چیز را تغییر داد. استقلال و الاهلی با علم به اینکه می دانستند الدحیل 7 امتیازی مانده محتاط تر بازی کردند. برخلاف بازی های قبل چهره هجومی از استقلال ندیدیم و این تیم به ندرت توانست دروازه الاهلی را تهدید کند. از طرف دیگر مهار قایدی در این بازی از طرف الاهلی خوب بود و تاثیرگذارترین بازیکن استقلال تا به اینجای لیگ قهرمانان نتوانست کاری از پیش ببرد.

در نهایت بازی استقلال و الاهلی با تساوی به پایان رسید و استقلال با 8 امتیاز و تفاضل گل بیشتر نسبت به الاهلی و الدحیل توانست در صدر گروهش قرار بگیرد. با این وجود به نظر می رسد استقلال یا با افت و خستگی مواجه شده یا اینکه مجیدی واقعا به دنبال این بود که دست به عصاتر حرکت کند و سرنوشت صعود تیمش را به بازی آخر بکشاند.

باید منتظر ماند و دید روز جمعه در نهایت چه اتفاقاتی در گروه C رقم می خورد و استقلال با فرهاد مجیدی می تواند از گروهش صعود کند یا نه. 3

نظر شما