روابط دو کشور همواره خوب بوده است؛

سفیر ایتالیا: از توسعه روابط ورزشی و امور جوانان بین ایران و ایتالیا حمایت می‌کنیم

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۷:۳۶:۲۸
کد خبر: ۱۱۷۲۰۳۴
سفیر ایتالیا: از توسعه روابط ورزشی و امور جوانان بین ایران و ایتالیا حمایت می‌کنیم
سفیر ایتالیا در تهران با تاکید بر گسترش همکاری های مشترک ورزشی میان دو کشور گفت: هرچند در شرایط کنونی، شیوع ویروس کرونا، محدودیت هایی را بوجود آورده اما در همین شرایط می توان برای تعاملات بیشتر، برنامه ریزی کرد.

به گزارش برنا؛ جوزپه پرونه عصر امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی فر دیدار و گفت و گو کرد.

او با ابراز خرسندی از روابط ایران و ایتالیا که قدمت 160 ساله دارد اظهار داشت: روابط 2 کشور همواره خوب و مثبت بوده و حتی در شرایط سخت سال های گذشته نیز این روابط از بین نرفته و خوشبختانه امروز روابط بسیار گسترده بین دو کشور وجود دارد.
 
سفیر ایتالیا ورزش را عامل اتحاد مردم دو کشور ایران و ایتالیا عنوان کرد و توضیح داد: روابط دو کشور در عرصه ورزش بسیارخوب بوده و در سال های اخیر هم حضور مربیانی از کشور ایتالیا در ایران با استقبال زیادی مواجه شده است.
 
او ادامه داد: روابط ورزشی دو کشور قابلیت گسترش بیشتری را دارد، هر چند در شرایط کنونی، شیوع ویروس کرونا محدودیت هایی را بوجود آورده اما در عین حال می توان در همین دوران، برای ارتباط عمیق تر ورزشی میان ایران و ایتالیا برنامه ریزی کرد.
 
جوزپه پرونه، با ابراز خرسندی از توسعه سازمان های مردم نهاد جوانان در ایران، ارتباط بین جوانان دو کشور و برگزاری برنامه های مشترک را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: آنچه مسلم است از پیشنهادات وزیر ورزش و جوانان در گسترش همکاری های ایران و ایتالیا در عرصه ورزش و امور جوانان استقبال و حمایت می کنیم و در این زمینه پیگیری های لازم را انجام خواهم داد.
نظر شما