مربی تراکتور:

برای صعود تلاش خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۲/۰۸ - ۱۸:۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۱۷۲۰۴۷
برای صعود تلاش خواهیم کرد
مربی تراکتور که در غیاب رسول خطیبی در نشست خبری تیمش برابر شارجه حضور پیدا کرد در مورد این دیدار صحبت کرد.

به گزارش برنا؛ حمید عبداللهی که به جای رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تراکتور ایران برابر شارجه امارات حضور پیدا کرده بود، گفت: به باشگاه شارجه بابت صعود به دور بعد تبریک می‌گویم. در تمام بازی‌ها تمام تلاش کادر فنی و بازیکنان این بود که روی کار خودمان تمرکز داشته باشیم.

او افزود: کار خیلی سختی بود که هر سه روز یک بار بازی کنیم و این اتفاق فشار زیادی روی بازیکنان در همه گروه‌ها ایجاد کرد. فقط فرصت این را داشتیم که روی ریکاوری تمرکز کنیم و باید ایرادات را تئوری حل می‌کردیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای مردم فهیم و هواداران تیم‌مان با تمام وجود تلاش کردیم و فردا هم با تمام وجود برای صعود تلاش خواهیم کرد و راهی جز برد نداریم‌. هم قسم شدیم که فردا پیروز باشیم و اعتماد کامل به تمام بازیکنان داریم. فردا دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم با اتفاقاتی که در دیگر گروه‌ها رقم می‌خورد، به مرحله بعد صعود کنیم.

عبداللهی درباره اینکه تراکتور در 4 مسابقه گلی دریافت نکرده است و این تیم در بازی بعدی چه هدفی دارد، خاطرنشان کرد: در بازی اول سه گل زدیم و بعد از زدن دو گل سه گل خوردیم و با تغییرات به بازی برگشتیم. بعد از دیدار اول سعی کردیم روی کارهای دفاعی تمرکز کرده تا بتوانیم از دروازه‌مان محافظت کنیم‌. در خیلی از بازی‌ها نیز شانس گلزنی داشتیم و این شانس را از دست دادیم. فردا با تغییرات زیادی مقابل شارجه حاضر خواهیم شد و علاوه بر اینکه هدف‌مان گل نخوردن و حفظ روند دفاعی است، دنبال پیروزی خواهیم بود.

نظر شما