لیگ قهرمانان آسیا؛

واکنش یحیی به صعود و صدرنشینی پرسپولیس

۱۴۰۰/۰۲/۰۹ - ۲۰:۵۰:۰۷
کد خبر: ۱۱۷۲۴۲۱
واکنش یحیی به صعود و صدرنشینی پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

به گزارش برنا، یحیی گل‌محمدی پس از برتری 4 بر 2 سرخ پوشان ایران در آخرین روز دیدارهای مرجله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری اظهار داشت: باید از مسئولان برگزاری مسابقات، فدراسیون فوتبال و مردم هند به خاطر میزبانی خوب‌شان، تشکر و برای آنها آرزوی موفقیت کنم. ما با کسب امتیازهای خوب، مقتدرانه به عنوان تیم اول از گروه صعود کردیم.

او  ادامه داد: زحمات زیادی برای این صعود کشیده شد. از تمام افراد زحمت‌کش از جمله مسئولان باشگاه و همچنین هواداران به دلیل حمایت شان و به ویژه از بازیکنان باغیرت‌مان که با وجود تمام مشکلات، مردانه جنگیدند، تشکر می‌کنم. بازیکنانم برای شادی دل هواداران‌ همه کار کرده، جانفشانی و ایثار کردند.

سرمربی پرسپولیس گفت: در این شرایط آب و هوایی، سختی زیادی متحمل شدیم ولی با تمام وجود کار کردند. به همه بازیکنان خسته نباشید و خدا قوت می گویم. بازی با الریان  هم زیبا و پرگل بود که هر که آن را دید لذت برد. خیلی خوب توانستیم امروز گردش توپ داشته و توپ را به جریان اندازیم. بازی پویا و پرتحرکی انجام دادیم. از لحاظ فنی خیلی بهتر از تیم حریف بودیم و امیدوارم همین روند را در ادامه لیگ قهرمانان و بازی های داخلی داشته باشیم.

گل‌محمدی درباره احساسش به عنوان سرمربی تیمی که در مرحله گروهی صدرنشین شد، گفت:  در شروع مسابقات هدف اول ما همین بود اما به رقیبمان در مرحله بعد فکر نمی‌کنیم. تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا شود، باید با رقبای قدرتمندی روبرو شود. هر تیمی که با ما دیدار کند، بازی سختی مقابل پرسپولیس خواهد داشت. ما به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم.

او درباره افزایش شناخت مردم هند از پرسپولیس با برگزاری این مسابقات در کشور هند گفت: باعث خوشحالی ما است که طرفداران خوبی در هند پیدا کردیم. همیشه روابط دو کشور صمیمانه و دوستانه بوده است. از لحاظ فرهنگی، مشترکات زیادی داریم و فوتبال هم به این مسئله کمک می‌کند و دوستی و صلح و صفا در دو کشور بیشتر می‌شود. خاطرات خوبی در این 19 روز داشتیم و ان‌شاءالله دوباره سفر دیگری به هند داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز