محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

نمایش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده بود/ مرد بزرگی را از دست دادیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۰۵:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۷۲۶۲۸
نمایش پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا فوق العاده بود/ مرد بزرگی را از دست دادیم
پیشکسوت پرسپولیس گفت: فقدان جاسمیان را خدمت جامعه ورزش، خانواده فوتبال و خانواده محترم جاسمیان تسلیت می گویم.

محمدرضا زادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در ابتدای صحبت‌های خود اشاره‌ای به فوت حمید جاسمیان داشت و در این خصوص گفت: فقدان جاسمیان را خدمت جامعه ورزش، خانواده فوتبال و خانواده محترم جاسمیان تسلیت می گویم. حمیدخان دفاع بسیار خوش فکر، سرزن و فوق العاده ای بودند که برای باشگاه شاهین، پرسپولیس و تیم ملی مهره تاثیرگذاری محسوب می شدند. از نظر فوتبالی از هر آنچه که یک مدافع کامل به آن نیاز داشتند، برخوردار بودند و در زمان بازی شان خدمات زیادی را به تیم ملی، شاهین و پرسپولیس داشتند و به حق لقب سیم خاردار را به خود اختصاص داده بودند. ایشان از نظر اخلاقی هم جزو اسطوره ای فوتبال ایران محسوب می شدند و فقدان شان برای همه ما تاثر برانگیز بود. امیدوارم روحشان شاد باشد. از صمیم قبل برای خانواده محترم شان آرزوی صبر دارم.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص عملکرد این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به اعتقاد من پرسپولیس در این دوره خیلی خوب ظاهر شد و بازی به بازی نمایش بهتری را از خود به نمایش گذاشت و نشان داد شایسته ترین تیم برای صعود به مرحله بعد و کسب عنوان قهرمانی در آسیا است.

زادمهر در ادامه تصریح کرد: یکی از بهترین فاکتورهایی که پرسپولیس از آن برخوردار است این است که تیم پرسپولیس یک دست و نفرات آن در سطح بالا و از نظر توان و پتاسیل فنی همگی در سطح مطلوبی به سر می برند. به طور مثال در بازی برگشت برابر گوای هند زمانی که کادر فنی به تعدادی از نفرات ذخیره اش در ترکیب اصلی بازی داد، مشخص شد که نفرات ذخیره و نیمکت نشین از نظر توان فنی و فوتبالی دست کمی از چهره های اصلی ندارند و این موضوع پوئن مثبتی برای یحیی و تیمش محسوب می شود. روحیه بالا و انگیزه بالای آنها نشان داد پرسپولیس چه نفرات خوبی دارد و کادر فنی به خوبی تیمش را می شناسد و با توانایی های نیروهای خود به طور کامل آشنا است.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از مجموعه تیم از مدیریت باشگاه گرفته تا هواداران پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس در حال حاضر کادر فنی خوبی متشکل از نیروهای جوان و خوشفکری دارد که توانسته اند به خوبی تفکرات تاکتیکی شان را به تیم القا کرده و نتایج خوبی را بگیرند. در بحث مدیریت هم مدیریت باشگاه فوق العاده عمل کرده و افشین پیروانی نیز به عنوان مدیر تیم شرایط خوبی را برای پرسپولیس در بخش تیمی رقم زده است. این در حالی است که پرسپولیس یک دو جین نفرات خوب در اختیار دارد که با رهبری فوق العاده سیدجلال حسینی در زمین از نظر فنی بسیار خوب عمل می کنند و توانسته اند در لیگ قهرمانان آسیا بهترین عملکرد فنی را از خود نشان دهند. ضمن اینکه چهره هایی مثل مغانلو و آل کثیر هم که به تازگی به تیم اضافه شده اند نمایش خوبی را ارائه داده اند تا پرسپولیس با مجموعه ای کامل پای در این رقابت ها گذاشته و مقتدرانه به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

زادمهر در ادامه گفت: در حالی که همه پرسپولیسی ها در این تورنمنت موفق ظاهر شدند به نظر من امید عالیشاه بهترین بازیکن تیم در این رقابت ها بود که نشان داد می تواند حتی به تیم ملی هم دعوت شود. او در بازی هایی که در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، فوق العاده ظاهر شد و به عنوان بازیکن آزاد در ترکیب پرسپولیس بازی های موفقی را از خود به نمایش گذاشت و هر زمان که برای پرسپولیس بازی کرد روند رو به رشد تیم در جریان بازی به خوبی مشهود بود.

او گفت: پرسپولیس با همه مشکلاتی که در هند داشت و فشار بالا و شرایط خاص حاکم بر کشور میزبان فعل خواستن را به خوبی صرف و با اقتدار به دور بعدی صعود کرد و امیدوارم در مرحله بعدی هم با نمایش فوتبالی خوب و نتایج ایده آل بار دیگر به فینال برسد و این بار جام را بالای سر ببرد. 4/5

نظر شما