کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

استقلال شایسته صعود از گروه مرگ بود/ تراکتور برخلاف بقیه تیم‌ها افت نکرد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۱۱:۵۱:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۲۹۲۹
استقلال شایسته صعود از گروه مرگ بود/ تراکتور برخلاف بقیه تیم‌ها افت نکرد
بازیکن اسبق استقلال گفت: امیدوارم استقلال و تراکتور بتوانند با قدرت و ثبات خودشان را برای مراحل بعدی لیگ قهرمانان آماده کنند و در مرحله یک هشتم نهایی موفق باشند.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال بین تیم های ایرانی در سخت ترین گروه قرار داشت. الدحیل و الاهلی تیم های قدرتمندی بودند که صعود نکردند اما خوشبختانه استقلال از بین این تیم ها توانست با شایستگی به مرحله بعد برود. البته تساوی های این تیم ها هم به ضررشان تمام شد و از صعود بازماندند.

او ادامه داد: استقلال مسابقات لیگ قهرمانان را خوب شروع کرد اما طبیعی بود که تیم افت کند. واقعا 3 روز یک بار بازی کردن کار دشواری است و بدن بازیکنان تحلیل می رود. شرایط آب و هوایی عربستان هم در افت بازیکنان بی تاثیر نبود و خستگی ها منجر به مصدومیت بازیکنان کلیدی استقلال شد. استقلال در آسیا در فاز هجومی فوق العاده کار کرد و با برنامه بود اما در فاز دفاعی ضعف داشت و حتما کادر فنی این ضعف ها را دیده و آنها را برطرف خواهد کرد. استقلال شایستگی صعود به مرحله بعد را هم دارد البته تیم باید تقویت شود.

محمودی با اشاره به صعود تراکتور گفت: تراکتور تنها تیم بدون باخت در مرحله مقدماتی بود و نکته جالب درباره تراکتور این است که هرچه از مسابقات گذشت، این تیم برخلاف بقیه تیم ها که از نظر بدنی تحلیل رفتند و افت کردند، بهتر شد. ریکاوری خوب، بدنسازی حرفه ای و شناخت رسول خطیبی از بازیکنان باعث شد تراکتور رفته رفته بهتر شود ضمن اینکه کادر فنی این تیم هم شناخت خوبی از سایر رقبا به دست آورد و توانست مزد زحماتش را بگیرد. البته خوش شانسی هم در صعود تراکتوری ها دخیل بود اما واقعا حق تیم تبریزی صعود بود و حتی می توانست به عنوان تیم نخست از گروهش بالا برود.

پیشکسوت تراکتور تصریح کرد: همه تیم های ایرانی عملکرد خوبی در آسیا داشتند. فولاد هم اگر نتوانست صعود کند به دلیل این بود که دست نکونام بسته بود وگرنه فولاد هم شایستگی صعود داشت. امیدوارم استقلال و تراکتور بتوانند با قدرت و ثبات خودشان را برای مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنند و در یک هشتم نهایی نیز موفق باشند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز