لیگ قهرمانان آسیا؛

ترین‌هایی که در هند نصیب پرسپولیس شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۱ - ۲۳:۵۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۷۳۱۳۶
ترین‌هایی که در هند نصیب پرسپولیس شد
تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد قابل تحسینی داشت.

به گزارش برنا؛ پرسپولیس در حالی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان رسید که در مرحله گروهی موفق شد رکوردهای زیادی را برای خود به ثبت رسانده و به لحاظ آمار و ارقام در بین تیم های حاضر در این رقابت ها جزو برترین ها محسوب می شد.

برترین خط حمله مشترک!

پرسپولیس با 14 گل زده عنوان بهترین خط حمله مرحله گروهی را کسب کرد. این در حالی است که شاگردان یحیی در این آیتم با استقلال شراکت دارند و آبی های تهرانی نیز با 14 گل زده در کنار پرسپولیس ایستاده است.

بهترین تفاضل گل

پرسپولیس با تفاضل +9 بهترین تیم از حیث تفاضل گل بود و از این جهت بهترین تیم این دوره از لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

قاطعانه‌ترین پیروزی

قاطعانه ترین پیروزی دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به ثبت رسید. شاگردان یحیی گل محمدی در دیدار برگشت برابر گوای هند موفق شدند با برتری 4 بر صفر به پیروزی رسیده تا قاطعانه ترین پیروزی را از آن خود کنند.

بدون تساوی با بیشترین برد

پرسپولیس در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا تنها تیم ایرانی بدون تساوی محسوب می شد. یک شکست و 5 پیروزی ماحصل تلاش شاگردان گل محمدی بود که منجر به این شد پرسپولیس رکورد بیشترین پیروزی را در این دیدارها به نام خود به ثبت برساند.

بهترین خط دفاعی

خط دفاعی تراکتور عنوان بهترین خط دفاعی تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان را به خود اختصاص داد. سرخ ها در 6 بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 3 گل را دریافت کردند تا بهترین خط دفاع تیم های ایرانی در این دوره باشند.

گلزن ترین مدافعان

پرسپولیس در این دوره از رقابت ها با 2 مدافع گلزن به کار خود پایان داد. سیدجلال حسینی با 2 گل و محمدحسین کنعانی زادگان با یک گل مدافعان گلزن پرسپولیس بودند که علاوه بر انجام مسئولیت های خود در برنامه های دفاعی گل های حساسی را برای سرخ پوشان به ثمر رساندند و از این حیث رکورد جالبی را به نام خود ثبت کردند. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز