مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

حاشیه‌ها می‌تواند مانند ترمز برای تیم‌ ملی والیبال باشد/ آلکنو بهترین گزینه بود

۱۴۰۰/۰۲/۱۲ - ۰۶:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۷۳۱۶۹
حاشیه‌ها می‌تواند مانند ترمز برای تیم‌ ملی والیبال باشد/ آلکنو بهترین گزینه بود
سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران گفت: حاشیه‌ها می‌تواند مانند ترمز برای تیم‌ ملی کشورمان باشد.

مصطفی کارخانه، مربی والیبال درباره شرایط تیم ملی برای حضور در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2021 در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: والیبال یک سال فشرده و مهمی را در پیش دارد و آن چیزی که در این مدت شاهد بودیم این است که فدراسیون تدارک بسیار خوبی را دیده است. از برگزاری اردوهای منظم و منسجم تا جذب یک مربی با کارنامه و رزومه درخشان برای هدایت تیم ملی، فعلا چند لژیونر هنوز به تمرینان اضافه نشدند که قطعا با حضورشان کیفیت تمرینات را بهتر خواهد کرد.

او ادامه داد: هدف کاملا برای والیبال ایران مشخص است. همه تلاش می‌کنند تا پس از سال‌ها که این نسل طلایی والیبال را ساختیم نتیجه آن را در آوردگاه مهمی مانند المپیک ببینیم. این پتانسیل هم در بین بازیکنان وجود دارد و هم کادر فنی که می‌توانند در راه رسیدن به هدف موثر واقع شوند.

کارخانه اضافه کرد: چیزی تا لیگ ملت‌ها نمانده است و همانطور که گفتم اولویت اول ما المپیک توکیو است اما این به معنی این نیست که لیگ ملت‌ها برای ما بی ارزش است و می خواهیم زنگ تفریحی برای سایر رقبا باشیم. شک ندارم تیم هم در این رویداد مهم و هم در المپیک می‌تواند نتیجه مطلوبی را به دست بیاورد.

سرمربی اسبق تیم‌ ملی با اشاره به حضور بهروز عطایی در تیم ملی بزرگسالان گفت: همانطور که اشاره کردم والیبال سال مهم و فشرده‌ای را در پیش دارد. ابتدا لیگ ملت‌ها و سپیس المپیک و بعد از آنهم قهرمانی آسیا، فدراسیون برای نتیجه گرفتن در این سه رویداد برنامه ریزی و تصمیم گیری مناسبی داشت و آلکنو واقعا گزینه خوبی برای نیمکت ایران در توکیو است. برای بعد از المپیک که بهروز عطایی بهترین گزینه بود و باید به فدراسیون بابت این انتخاب درست تبریک بگوییم.

او در پایان خاطرنشان کرد: عطایی هم کارنامه درخشانی دارد و هم بسیار باهوش است. البته که ماموریت سنگینی را قبول کرده است و باید یک تیم متفاوت را راهی رقابت‌های آسیایی کند اما با شناختی که از او دارم مطمئنم اتفاق های خوبی برای والیبال رخ خواهد داد. در این شرایط همه باید حمایت کنیم چرا که این روزها هر حاشیه ای می تواند مانند یک ترمز برای تیم ملی باشد، بنابراین کمک کنیم تا بتوانیم نتایج خوبی را از والیبال ایران در میادین شاهد باشیم. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز