پس از برگزاری انتخابات؛

نخستین نشست صالحی امیری با کمیسیون روابط عمومی فدراسیون‌ها برگزار شد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۰۹:۵۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۷۳۸۷۲
نخستین نشست صالحی امیری با کمیسیون روابط عمومی فدراسیون‌ها برگزار شد
پس از برگزاری انتخاب اعضای کمیسیون روابط عمومی فدراسیون های ورزشی که هفته گذشته برگزار شد نخستین نشست دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک با کمیسیون روابط عمومی فدراسیون ها برگزار شد.

به گزارش برنا، رئیس کمیته ملی المپیک در این نشست ضمن قدر دانی از زحمات روابط عمومی های ورزشی کشور عنوان داشت:بدون تردید روابط عمومی های ورزشی نقش بسزایی در انعکاس مطلوب موفقیت های ورزشی نمایندگان ورزشی کشورمان برای مردم داشته و حلقه ارتباطی بین مجموعه خود با مردم و اهالی رسانه می باشند لذا می بایست مورد توجه و حمایت های لازم قرار گیرند.

وی در ادامه ضمن شنیدن نقطه نظرات و دغدغه های اعضای کمیسیون روابط عمومی ها تصریح کرد:بدون تردید شما بعنوان نمایندگان روابط عمومی فدراسیون های ورزشی می توانید نقش بی بدیلی در راستای کمک و افزایش جایگاه روابط عمومی فدراسیون ها ایفا نمایید و به سهم خود مشکلات و کمبودهای آنها را به مسئولان انتقال و در صدد رفع آن برآیید.

در خاتمه این نشست 10 نفر عضو کمیسیون روابط عمومی فدراسیون های ورزشی احکام خود را از دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک دریافت نمودند.

گفتنی است در نشست سال گذشته رئیس کمیته ملی المپیک با روابط عمومی فدراسیون های ورزشی ، دکتر صالحی امیری  پس از شنیدن نقطه نظرات و دغدغه های روابط عمومی فدراسیون های ورزشی بر لزوم تشکیل کمیسیون روابط عمومی  فدراسیون های ورزشی در کمیته ملی المپیک تاکید و به همین منظور هفته گذشته انتخابات آن با حضور 20 کاندیدا برگزار شد.

که در نهایت پس از رای گیری صورت گرفته محسن وحدانی از فدراسیون شمشیربازی، محمدرضا کربلائی‌میرزا از فدراسیون تیراندازی باکمان و مرتضی محسن‌پور از فدراسیون اسکی با کسب ۳۵ رای، حسن شکریان از فدراسیون تکواندو با ۳۴ رای،  امیرداود کمالی از فدراسیون شنا با ۲۹ رای،  امید توفیقی از فدراسیون پزشکی ورزشی و حامد عبدالملکی از فدراسیون ووشو با کسب ۲۸ رای، امیرحسین احمدی نیا از فدراسیون هندبال با ۲۷ رای،  کاظم پرورده از فدراسیون کشتی با ۲۴ رای و عنایت حسینیان از فدراسیون قایقرانی با ۲۳ رای بعنوان 10 نفر اول به عضویت این کمیسیون درآمدند.

کمیسیون روابط عمومی کمیته ملی المپیک یکی از کمیسیون‌های تازه تاسیس در کمیته  می باشد  که قرار است بستری را فراهم کند تا روابط عمومی‌های فدراسیون‌های ورزشی با دغدغه کمتری کار خود را انجام دهند و باعث رشد و شکوفایی هرچه بیشتر ورزش کشور شوند.

نظر شما