با اعلام سهیل مهدی؛

بازی های استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۰:۵۷:۰۲
کد خبر: ۱۱۷۳۹۲۲
بازی های استقلال و پرسپولیس به تعویق افتاد
سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران درباره تعویق مسابقات لیگ توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش برنا ؛ سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال کشور، در خصوص درخواست پرسپولیسی ها برای تعویق مسابقات گفت: وقتی نمایندگان کشور ما در تورنمنت بین المللی شرکت می کنند، نقش تیم ملی را دارند. تیم ملی کشور خط قرمز ماست و ما باید به آنها کمک کنیم تا با آسودگی خاطر وارد مسابقات بین المللی شوند و بهترین نتایج را بدست بیاورند. 3 نماینده ما به مرحله بعد صعود کردند که می توانست 4 تیم از کشورمان باشد. کشوری مثل قطر هیچ یک از نمایندگانش به مرحله بعد صعود نکردند و این نشان از شایستگی نمایندگان ما دارد. 

سهیل مهدی ادامه داد: ما اکنون 14 بازی معوقه داریم و تقریباً‌ 15 هفته تأخیر در مسابقاتمان رخ داده است. شهریور نمایندگانمان دوباره باید به مسابقات بروند. اگر ما لیگ را تمام نکنیم، نمی توانیم نقل و انتقالات به تیم های خوبمان بدهیم که پرقدرت در مسابقات حضور پیدا کنند و انشالله امسال جام را با خودشان بیاورند. 

او  در مورد این که شرایط پرسپولیس به خاطر بازگشت از هند و قرنطینه اجباری که صورت گرفت، قدری متفاوت است و درخواستشان غیر منطقی نیست، اظهار کرد: بنده در قرنطینه تیم حضور داشتم و به طور دقیق نظارت کردم. این تیم در قرنطینه هم تمرینات خود را پیگیری کرد. 

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: نه در قرنطینه کردن پرسپولیس، نه در انتخاب "پک" و نه در برنامه ریزی تمرین و ریکاوری تیم پرسپولیس، سازمان لیگ هیچ نقشی نداشته است. در ارتباط با این موضوع شاید ستاد کرونا در فوتبال و ستاد مقابله با کرونا در ورزش بهتر بتوانند کمک کنند که فضای قرنطینه توأم با ورزش آیا مشکل است یا خیر. بنده به دلیل اینکه تخصصی ندارم، اظهار نظر نمی کنم. 

 مهدی به تعویق مسابقات لیگ اشاره کرد و گفت: بنا بر شرایط تیم ملی که روز آخر مسابقات را خواستند تا به اردویشان اضافه شود، ما خیلی از بازی های روز چهارم خرداد را نخواهیم داشت. قاعدتاً‌ فضای خالی که درنظر گرفته بودیم، بیشتر شد و به همین جهت تصمیم گرفتیم این فضای آزاد را در بین فشردگی این چند هفته تزریق کنیم.

بازی های فشرده ما که قرار بود از 17 اردیبهشت شروع شود با فرجه بیشتر برای 4 نماینده آغاز خواهد شد. جمعه بازی پرسپولیس و سپاهان انجام نمی شود و احتمالاً به  18، 19 اردیبهشت موکول خواهد شد. بازی استقلال، فولاد و تراکتور هر کدام یک یا دور روز به تعویق می افتدند؛ همچنین هفته بیست و سوم که قرار بود 21، 22  انجام شود یک مقدار جلوتر می رود و فرجه زمانی بین مسابقات بیشتر خواهد شد. 

 او  تأکید کرد: ترتیب مسابقات به هیچ وجه عوض نمی شود و این حکم قرعه است. انشالله امروز تا آخر وقت اداری برنامه دقیق را اعلام خواهیم کرد.  

 

 

نظر شما