در دیدار سردار قاسمی با مهندس اوحدی مطرح شد:

پیگیری جدی مسکن ایثارگران وزارت ورزش و جوانان توسط بنیاد شهید

۱۴۰۰/۰۲/۲۰ - ۱۱:۳۱:۱۸
کد خبر: ۱۱۷۷۰۲۲
پیگیری جدی مسکن ایثارگران وزارت ورزش و جوانان توسط بنیاد شهید
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان با معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دیدار و درخصوص مسکن ایثارگران این وزارتخانه گفت‌وگو کرد.

به گزارش برنا، در این دیدار مهندس اوحدی با اشاره به فعالیت های بسیار موثر وزارت ورزش و جوانان در حوزه ایثارگران این وزارتخانه گفت: وزارت ورزش و جوانان یکی از دستگاه های است که مجدانه پیگیر مسائل و رفع مشکلات و موانع جامعه ایثارگران بویژه ایثارگران این حوزه در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: در دو نوبت حضور در برنامه های ویژه ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، آقای دکتر سلطانی فر وزیر محترم و سردار قاسمی مشاور ایشان در امور ایثارگران این وزارت خانه را بسیار جدی در پیگیری ها و دلسوز نسبت به موضوعات مختلف ایثارگران، دیدم و به واقع این توجه و نگاه ویژه قابل تقدیر است.

اوحدی درخصوص وضعیت مسکن ایثارگران گفت: بنیاد شهید بصورت جدی پیگیر وضعیت مسکن ایثارگران بویژه ایثارگران جامعه ورزش و جوانان است و آمادگی هرگونه هماهنگی و همکاری بیشتر با سایر دستگاهها در رفع مشکلات سر راه این موضوع را دارد.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجموعه دست اندرکار حوزه ایثارگران در وزارت ورزش و جوانان را بسیار پرتلاش و فعال توصیف و اعلام کرد: هر گونه همکاری که بتواند شرایط بهتری را برای ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای این وزارتخانه مهیا کند، بنیاد شهید مورد حمایت قرار خواهد داد.

در این جلسه مشاور وزیر ورزش وجوانان در امور ایثارگران با ارائه گزارشی از فعالیتهای انجام شده در حوزه ایثار و شهادت، تلاش های مهندس اوحدی به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را بسیار ارزشمند خواند .

سردار قاسمی گفت: تمام تلاش مسئولین وزارت ورزش و جوانان با هدایت آقای دکتر سلطانی فر در جهت رفع مشکلات ایثارگران عزیزی بوده و هست که جان خود را برای دفاع از مملکت ایثار کردند.

وی افزود: در این مسیر بخش موثری از این توفیقات حاصل نمی شد مگر با حمایت های آقای اوحدی به عنوان رئیس بنیاد شهید که متاثر از دغدغه ایشان نسبت به خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که جای تقدیر و تشکر بسیار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز