شاهین بندرعامری- پرسپولیس تهران

یحیی به دنبال مجوز صعود در دیار دلیران تنگستان!

۱۴۰۰/۰۲/۲۷ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۰۳۲۱
یحیی به دنبال مجوز صعود در دیار دلیران تنگستان!
تیم پرسپولیس در دومین گام خود در جام حذفی در حالی به میدان می‌رود که امیدوار است برابر حریف دسته دومی خود نتیجه مناسب را کسب کند.

به گزارش برنا؛ پس از عبور سرخ پوشان از سد مس نوین کرمان، حالا شاگردان یحیی گل محمدی باید در مرحله بعدی رقابت های جام حذفی برابر تیم گمنامی از دسته دوم به میدان بروند تا بتوانند یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک تر شوند.

پرسپولیس که در لیگ برتر شرایط خوبی دارد و با پیروزی ویژه در دربی از نظر روحی و روانی نیز شرایط مطلوبی دارد و می خواهد در جام حذفی هم گام مهمی را به سوی موفقیت بردارد، پس از پیروزی پرگل برابر مس نوین کرمان حالا به بوشهر رفته تا خود را برای دیدار برابر حریف دیگری آماده سازد و امیدوار است در این دیدار بتواند مجوز حضور در مرحله بعدی جام حذفی را به دست آورد.

سرخ پوشان در شرایطی خود را برای این بازی آماده کرده اند که پیش بینی می شود ترکیب جدیدی را در بوشهر از پرسپولیس شاهد باشیم. مصدومیت و ضرب خوردگی تعدادی از ستاره های این تیم از یک سو و خستگی مفرط بازیکنان اصلی پرسپولیس که ناشی از فشار بالای بازی های اخیر این تیم می باشد، از سوی دیگر دلیل اصلی برای کادر فنی است تا ترکیب متفاوتی را برای این دیدار آماده حضور در میدان کند. این در حالی است که با توجه به اینکه پرسپولیس در حال حاضر نیروهای آماده و با انگیزه ای را روی نیمکت خود می بیند، بعید به نظر می رسد سرخ ها با نیروهای جانشین خود در این دیدار با مشکل خاصی روبرو باشد.

در آن سوی میدان تیم شاهین بندرعامری به عنوان حریف گمنام در حالی به حکم قرعه روبروی پرسپولیس قرار می گیرد که در مرحله قبل جام حذفی این تیم در ضربات پنالتی موفق شد از سد استقلال ملاثانی عبور کرده و به دور بعدی رقابت ها صعود کند و حالا در آزمونی سخت و مهم به دیدار شاگردان یحیی گل محمدی می رود.

حریف امشب پرسپولیس در حالی برای این دیدار آماده می شود که شانس زیادی برای موفقیت برای این تیم نمی توان متصور شد ولی در جام حذفی بارها دیده شده شگفتی های غیرقابل پیش بینی رقم خورده است و تیم های رده های پایین تر موفق شده اند تیم های بزرگ و مطرح را از گردونه این بازی ها خارج کرده و شگفتی های بزرگی را رقم بزنند، موضوعی که احتمال وقوع آن در این دیدار هم نمی تواند غیرممکن و دور از ذهن باشد.

تیم شاهین بندرعامری با سرمربیگری رضا نظرزاده بازیکن سابق تیم برق شیراز در حالی با تیمش روبروی پرسپولیس قرار می گیرد که تیم جوان و کم نام و نشانی را در لیگ دو در اختیار دارد، با این وجود شرایط این تیم در جدول رده بندی لیگ دسته دوم به گونه ای است که با موفقیت در بازی های باقی مانده خود شانس حضور در پلی آف و صعود به لیگ دسته اول را دارد و می تواند در اولین سال حضورش در لیگ دسته دوم شگفتی جالبی را در لیگ رقم بزند.

با وجود اینکه در این دیدار شاهد نبرد کاملا نابرابری بین پرسپولیس و شاهین هستیم اما از بوشهر خبر می رسد شاگردان نظرزاده به لحاظ انگیزشی برای این دیدار آماده اند و از روحیه خوبی برخوردار بوده و آماده هستند تا با ستاره های فینالیست آسیا و قهرمان 4 دوره از رقابت های لیگ برتر نبرد مهم و ویژه ای را داشته باشند. 4

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز