محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس در دو جام مدعی اصلی است/ تصمیم یحیی کاملا درست بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۲۳:۴۲:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۰۹۴۶
پرسپولیس در دو جام مدعی اصلی است/ تصمیم یحیی کاملا درست بود
پیشکسوت پرسپولیس گفت: با توجه به فشار بازی های لیگ قهرمانان و 2 بازی پرفشاری که این تیم در لیگ داشت و تعدادی از بازیکنان با مصدومیت هم روبرو بودند منطقی بود که یحیی به تعدادی از نفرات ترکیب اصلی اش استراحت داده و ریکاوری را برای آنها در نظر بگیرد.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی پرگل پرسپولیس برابر حریف بوشهری‌اش اظهار داشت: اگرچه حریف پرسپولیس در این دیدار تیمی از دسته دوم بود اما بازیکنان در سطح کیفی فوتبالی خوبی بودند و با انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس به میدان آمدند اما برابر تجربه و نیروهای تیم گل محمدی نتوانستند کاری از پیش ببرند.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط تیم گل‌محمدی در این دیدار تاکید کرد: همان طور که قابل پیش بینی بود پرسپولیس در این دیدار با ترکیب متفاوتی نسبت به بازی های اخیر در زمین حضور پیدا کرد که البته تصمیم درست و به جایی بود. با توجه به فشار بازی های لیگ قهرمانان و 2 بازی پرفشاری که این تیم در لیگ داشت و تعدادی از بازیکنان با مصدومیت هم روبرو بودند منطقی بود که یحیی به تعدادی از نفرات ترکیب اصلی استراحت داده و ریکاوری را برای آنها در نظر بگیرد، ضمن اینکه در این بازی که بازی نسبتا آسانی برای پرسپولیس بود فرصت خوبی برای نیمکت نشینان و جوان ترهای تیم بود تا بتوانند توانایی های خود را به کادر فنی نشان داده و برای بازی های مهم تر تجربه اندوزی داشته باشند.

پنجعلی ضمن تمجید از عملکرد تیم شاهین بندرعامری خاطرنشان کرد: این تیم نشان داد نفرات خوب و آینده داری را در اختیار دارد و می تواند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. شاید تفاوت این تیم با برخی از تیم های دسته بالاتری شان امکانات کم و محدودی است که در اختیارشان قرار گرفته است و گرنه از نظر فوتبالی نشان دادند تیم خوبی هستند و با انگیزه زیادی برابر پرسپولیس به میدان رفتند که عملکردشان در مجموع قابل تقدیر است. 

مدافع کهنه‌کار پرسپولیس در دهه 60 در پایان درخصوص آینده این تیم پیش بینی جالبی داشت و به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در حال حاضر در ایران بدون رقیب است. این تیم از نظر فوتبالی فوق العاده است و به نظرم مدعی اصلی قهرمانی در دو جام است و اگر برای آنها مشکل تراشی نکنند می توانند هم در لیگ و هم در جام حذفی قهرمان شوند، ضمن اینکه این تیم شایسته قهرمانی در آسیا است و امیدوارم امسال طلسم بدشانسی هایش در فینال با قهرمانی شکسته شود. 4

نظر شما