امروز برگزار شد؛

اولین جلسه برنامه ریزی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۱۵:۴۶:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۲۳۸۱
اولین جلسه برنامه ریزی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم
اولین جلسه برنامه ریزی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم در سال 1400 برگزار شد.

به گزارش برنا؛ اولین جلسه برنامه ریزی هیات دوچرخه سواری منطقه آزاد قشم در سال 1400 عصر روز چهارشنبه گذشته در محل دفتر این هیات و با حضور اعضای اصلی و مسئولین کمیته ها برگزار شد. علی اشتری" رییس هیات دوچرخه سواری منطقه ازاد قشم ضمن بیان این خبر گفت: در این جلسه، ضمن مرور فعالیت های سال گذشته با توجه به محدودیت های مربوط به کرونا و عدم تشکیل اجتماعات، نسبت به برنامه ریزی و ایجاد تقویم ورزشی سال 1400 و فعال تر شدن هیئت در سطح جزیره قشم، تأکید گردید.

او افزود: در راستای فعال شدن بخش آموزش هیئات، تصمیم بر تشکیل دو کارگاه "آشنایی با دوچرخه و اجزای تشکیل دهنده آن" و "مدیریت تیم و گروه" در سطح جزیره قشم گردید که در صورت استقبال از این کارگاه ها، نسبت به تداوم آن در ماه های آینده، اقدام خواهد شد.

اشتری در مورد فعالیت در پیست تخصیص یافته توسط سازمان منطقه آزاد قشم به این هیئت گفت: این پیست برای استفاده بانوان و آقایان در اختیار این هیئت قرار گرفته است که طبق برنامه ریزی صورت گرفته، نسبت به فعال تر شدن و برگزاری رویدادهای مختلف در آن نیز اقدام خواهد شد.

او در مورد سه شنبه های بدون خودرو نیز اعلام نمود: طبق هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین منطقه آزاد قشم و عوامل انتظامی، ضمن اجرای مداوم هفتگی، تصمیم به برقراری چندین رویداد در حمایت از این امر فرهنگی در طول سال گرفته شده که بر اساس اطلاع رسانی عمومی، انجام خواهد شد.

اشتری نسبت به تجمیع گروه های دوچرخه سواری در سطح جزیره قشم و شناسنامه دار شدن آنها در این هیات گفت: تصمیم بر این گرفته شد که برای ایجاد بستری مناسب و هویت بخشی به این گروه ها و همچنین معرفی به بیمه ها برای تضمین سلامت آنها در طول برنامه ها، اقدامات لازم به عمل آید.

او در پایان ضمن درخواست همراهی و همکاری همه دوچرخه سواران در جزیره قشم، ابراز امیدواری کرد به زودی مسابقه هایی در سطح جزیره قشم و برای سنین مختلف و با همکاری ارگان های مختلف، انجام  شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز