رییس فدراسیون تیراندازی:

تعیین پاداش مدال‌آوران المپیکی جای تقدیر دارد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۱۸۳۲۳۷
تعیین پاداش مدال‌آوران المپیکی جای تقدیر دارد
علی دادگر گفت: میزان پاداش ها نسبت به گذشته کمتر شده است اما با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تصویب این میزان پاداش ها برای مدال آوران المپیکی واقعا جای تقدیر دارد.

به گزارش برنا، رییس فدراسیون تیراندازی گفت: وزارت ورزش و جوانان در یک اقدام خوب میزان پاداش مدال آوران المپیکی را تعیین و مصوب کرد که هرچند در مقایسه با دوره های قبل و شرایط تورمی، میزان پاداش ها کاهش یافته اما باید بپذیریم که با توجه به مشکلات اقتصادی این میزان هم جای تقدیر دارد.

علی دادگر ادامه داد: بدون شک هر ورزشکاری تلاش می کند بهترین اتفاق ممکن را در المپیک برای خود به ارمغان آورد و تیراندازان هم از این قاعده مستثنی نیستند و خوشبختانه فرایند آمادگی ورزشکاران المپیکی ما برای حضور موفق در المپیک هم به خوبی پیش رفته است.

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: ملی پوشان تیراندازی فعلا در کرواسی به سر می برند و تا قبل از المپیک هم در رویدادهای امادگی و رقابتی مجارستان و صربستان حضور خواهند داشت و قبل از المپیک هم در جام جهانی کرواسی شرکت می کنند.

دادگر با ابراز خرسندی از واکسیناسیون المپیکی ها تصریح کرد : بدون شک تزریق واکسن خیال ورزشکاران را برای تمرین و مسابقه راحت تر خواهند کرد و ملی پوشان تیراندازی هم قرار است بعد از کرواسی واکسن را دریافت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز