صنعت نفت آبادان صفر- استقلال تهران یک

پیروزی ارزشمند آبی‌پوشان در جنوب/ رمضانی فرشته نجات استقلال شد

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۲۲:۲۸:۰۴
کد خبر: ۱۱۸۳۵۵۱
پیروزی ارزشمند آبی‌پوشان در جنوب/ رمضانی فرشته نجات استقلال شد
تیم فوتبال استقلال تهران مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش برنا؛ در جریان بازی معوقه هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران از ساعت 21:30 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این بازی با تک گل آرمان رمضانی به سود استقلال به پایان رسید تا 3 امتیاز ارزشمند به حساب آبی پوشان پایتخت واریز شود.

استقلال در این بازی سعی داشت کار را هجومی آغاز کند و با خلق چند موقعیت نصفه و نیمه، تلاش کرد دروازه شاگردان سیروس پورموسوی را تهدید کند. در ادامه بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم موفق نشدند موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. آبی‌ها با گذشت 30 دقیقه از نیمه اول، نتوانستند کاری از پیش ببرند و فرصت خاصی خلق نشد که بتوانند در این بازی به گل برسند. پس از توقف 3 دقیقه‌ای بازی در دقیقه 30 استقلال بازهم در تکاپوی خلق موقعیت بود اما در ادامه صنعت نفت توانست توپ و میدان بیشتری در اختیار داشته باشد اما این تیم نتوانست موقعیت خطرناکی خلق کند و همچنین واکنش‌های سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال در تک موقعیت‌های صنعت بی‌تاثیر نبود. در پایان تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل ثمری نداشت تا این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

33

در نیمه دوم آبی پوشان به تلاش برای رسیدن به گل اضافه کردند و با تحت فشار قرار دادن تیم حریف سعی کردند به گل برتری برسند اما دفاع کم اشتباه صنعت نفت این اجازه را به آنها نداد. در دقیقه 52 اما معادلات بازی کمی تغییر کرد و حسین بغلانی کاپیتان تیم صنعت نفت در حرکت مهدی قایدی به سمت دروازه اخلال ایجاد کرد و با سرنگون کردن مهاجم تند و تیز استقلال از داور کارت قرمز دریافت کرد و از زمین اخراج شد تا کار شاگردان پورموسوی در ادامه بازی سخت شود. استقلال که برای رسیدن به گل و سه امتیاز این دیدار تلاش زیادی از خود نشان می داد در دقیقه 74 توسط مهدی قایدی به گل رسید اما این بازیکن در موقعیت آفساید به توپ ضربه زد تا دروازه تیم میزبان همچنان بسته بماند.

در دقایق پایانی سرمربی استقلال با انجام سه تعویض و به میدان فرستادن آرمان رمضانی قصد داشت از ارسال های بلند نتیجه بگیرد که این بار نقشه او جواب داد و آرمان رمضانی گره بازی را باز کرد اما نه روی ارسال های بلند. در دقیقه 95 این دیدار مدافع صنعت نفت در دادن توپ به دروازه بان خودی مرتکب اشتباه شد و توپ را به آرامی برای گروسیان ارسال کرد که رمضانی زودتر به توپ رسید و با یک ضربه آرام دروازه نفت را باز کرد تا 3 امتیاز حساس را برای تیمش به ارمغان بیاورد. این اولین گل رمضانی با پیراهن استقلال بود. استقلال با این برد 37 امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد تا جای گل گهر سیرجان را بگیرد. صنعت نفت آبادان هم با 26 امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفت.

داور: حمید حاج ملک 

کمک‌ها: سعید علی نژادیان و حمید نادری 

کارت زرد: مهدی قایدی (استقلال) و سیروس پورموسوی (سرمربی) نفت آبادان

کارت قرمز: حسین بغلانی (نفت آبادان)

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، محمد اهل‌شاخه (9- حسین بغلانی)، امید خالدی، مهدی حنفی (71- محمدحسین زواری)، محمود مطلق‌زاده، حکیم نصاری (56- امید حامدی‌فر)، امیرحسین فرهادی (71- فاخر تهامی)، طالب ریکانی و رضا خالقی‌فر (71- احمد شریعت‌زاده)

ترکیب استقلال تهران: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد نادری (74- هرویه میلیچ)، سیاوش یزدانی (74- داریوش شجاعیان)، مسعود ریگی، محمدحسین مرادمند، آرش رضاوند، عارف غلامی، فرشیند اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری (82- آرمان رمضانی).

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز