مهران شاهین طبع:

حدادی مشغول درمان است/ بازی‌های لیگ معیار دعوت بازیکنان به اردوهای تیم‌ ملی است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۱:۰۴:۱۳
کد خبر: ۱۱۸۳۷۷۰
حدادی مشغول درمان است/ بازی‌های لیگ معیار دعوت بازیکنان به اردوهای تیم‌ ملی است
سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال گفت: بازی‌های لیگ اصلی‌ترین معیار برای دعوت بازیکنان هستند و ما باید یک شاخصه‌هایی را برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان در نظر بگیریم.

به گزارش برنا، مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم‌ ملی بسکتبال درباره شرایط اردوی تیم‌ ملی جهت حضور در رقابت‌های پیش‌رو گفت: متاسفانه در ابتدای اردو برخی بازیکنان نتوانستند سر موقع به تمرین‌ها اضافه شوند که دلیل برخی از دیر آمدن‌ها حضور آن‌ها در خارج از کشور و روند واکسینه شدن‌ها بود. از شنبه با ترکیب کامل تمرین می‌کنیم‌ و حدادی هم مشغول درمان است. خوشبختانه شرایطش بهتر از قبل است.

او درمورد وضعیت ملی‌ پوشان برای حضور در  پنجره سوم امتخابی کاپ آسیا نیز گفت: ما حدودا ۱۷ یا ۱۸ خرداد به اردن می‌رویم تا با عربستان و قطر بازی کنیم. البته فعلا فدراسیون هنوز تصمیم نگرفته است که از اردن به ایران بازگردیم یا مستقیم عازم ژاپن شویم.

شاهین طبع درخصوص برنامه‌های تیم برای حضور در المپیک توکیو توضیح داد: حدودا ۲ تا ۷ تیر مسابقات انتخابی المپیک برا چهار سهمیه باقی مانده است و تیم‌هایی که با آن‌ها در ارتباط هستیم وضعیت شان مشخص نیست، اما قول داده‌اند بعد از مشخص شدن وضعیتشان بازی دوستانه برگزار کنیم. از چند تیم اروپایی خوب‌ هم دعوت کرده‌ایم که با هم بازی تدارکاتی برگزار کنیم. امیدوارم در فاصله باقی مانده همه چیز مشخص شود. متاسفانه بخاطر شرایط کرونا فعلا برنامه‌ریزی خوبی نداده‌ایم‌ و وضعیت سختی داریم. فعلا برنامه‌های ما فیکس نیستند و با این‌ حال در تلاش هستیم تا با بهترین شرایط عازم ‌مسابقات شویم.

او درمورد دعوت از پویان جلال‌پور و عملکرد این بازیکن جدید دورگه گفت: از نظر من بازیکن‌ خوبی است و در واقع ما یک پکیج از بازیکنان مختلف داریم که در هر دوره نفراتی دعوت می‌شوند. او هم باید با بسکتبال ما آشنا شود و شرایطش بهتر از الان خواهد شود. البته حضور در اردو نشانه انتخاب شدن نیست و بستگی به روند اردو و تمرینات دارد. البته که بازی‌های لیگ اصلی‌ترین معیار برای دعوت بازیکنان هستند ما باید یک شاخصه‌هایی را برای بالا رفتن انگیزه بازیکنان در نظر بگیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز