سرپرست دبیری فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی:

تعامل فدراسیون و سازمان امور عشایر ایران، باعث پیشرفت ورزشکاران عشایرنشین می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۴ - ۱۳:۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۱۸۳۹۱۵
تعامل فدراسیون و سازمان امور عشایر ایران، باعث پیشرفت ورزشکاران عشایرنشین می شود
سرپرست دبیری فدراسیون گفت: فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی در جهت توسعه ورزش عشایر کشور آماده تعامل با سازمان امور عشایر کشور است.

به گزارش برنا، فرهاد نژاد فصیحی پیرامون برگزاری جشنواره ملی عشایر گفت: بهتر است در ابتدای کار این جشنواره به صورت استانی برگزار شود و پس از موفقیت در استانها به صورت ملی برگزار گردد.

وی در ادامه در خصوص تعامل سازمان امور عشایر و فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی افزود: عشایر میهن عزیزمان همیشه در صف اول انقلاب اسلامی بوده اند و این نشان از ظرفیت بالای این عزیزان است، لذا تعامل و تفاهم سازمان امور عشایر کشور و فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی می تواند ظرفیت بالایی برای برگزاری جسنواره ها و رویدادهای ویژه عشایر باشد.

سرپرست دبیری فدراسیون ادامه داد: بایستی با یک برنامه عملیاتی و هدف‌گذاری‌شده عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد، و این نیاز به استفاده حداکثری از ظرفیت حداقلی موجود دارد. از این روی فدراسیون در تلاش است با سایر ارگانها و دستگاها در کشور تعامل داشته باشد و از همه ظرفیت های موجود نهایت بهره را ببرد.

نژادفصیحی در ادامه خاطر نشان کرد: جمعیت عشایری یک جمعیت با استعداد هستند و می توانند برای فدراسیون ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی افتخار آفرینی کنند. لذا آمادگی این را داریم که با تعامل سازمان امور عشایر در راستای  استعدادیابی ورزشکاران عشایری کشور گام برداریم و کمک کنیم این ورزشکاران در عرصه های ملی و بین المللی حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: امید داریم با همفکری و خرد جمعی و همچنین با استفاده از ظرفیت  و پتانسیل  همه نهاد ها و ارگانهای مرتبط با  فدراسیون و هیات‌های شهرستانی و بکارگیری همه اندوخته‌ها و تجارب، شاهد یک فصل جدید و پویا در حوزه ورزش روستایی، عشایری، سنتی و بازی‌های بومی محلی باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز