شادی مهینی:

پشتوانه خوبی برای آینده تیم‌های ملی تامین خواهیم کرد

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۰۸:۲۳:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۴۷۲۴
پشتوانه خوبی برای آینده تیم‌های ملی تامین خواهیم کرد
سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال بانوان پس از حضور در اصفهان، 30 بازیکن را مدنظر خواهد داشت تا برترین‌ها را به اردوهای اصلی تیم ملی دعوت کند.

به گزارش برنا، اردوی انتخابی و استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال بانوان از روز گذشته در مجموعه صفائیه اصفهان در حالی آغاز شده که مهینی با زیر نظر گرفتن بازیکنان دعوت شده در کنار بازیکنان مستعد این استان، قرار است برترین ها را به اردوی اصلی تیم ملی فرا خواند.

شادی مهینی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال بانوان در این خصوص گفت: اولین اردوی انتخابی و استعدادیابی به میزبانی دهکده ورزشی صفائیه اصفهان از روز گذشته آغاز شده که 34 بازیکن در این اردو حضور دارند و زیر نظر کادر فنی برنامه های خود را دنبال می‌کنند.

او ادامه داد: 4 استان زیر نظر استعدادیاب های فدراسیون، استعدادیابی شده و اکنون بازیکنان مستعد زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را به طور متداوم صبح و بعد از ظهر انجام می دهند. در واقع  بازی در زمین های کوچک، بازی 11 به 11 در کنار اجرای تکنیک از بازیکنان تست گرفته می شود تا برترین ها به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

سرمربی تیم فوتبال زیر 17 سال از استعدادیابی 30 بازیکن مخصوص به استان اصفهان در روز شنبه خبر داد و افزود: روز شنبه 8 خرداد ماه استعدادیابی بازیکنان اصفهان را انجام می دهیم و نفرات برتر را انتخاب می‌کنیم. بدون شک اصفهان استان بزرگی است و پتانسیل های خوبی دارد.

مهینی در خاتمه گفت: از باشگاه سپاهان که مثل همیشه به عنوان بازوی پرتوان از تیم ملی فوتبال بانوان زیر 17 سال حمایت همه جانبه داشتند، تشکر و قدردانی می کنم. امیدوارم روزهای خوب فوتبال برای بانوان همانند گذشته تکرار شود و با برگزاری تمرینات و اردوهای مداوم علاوه بر موفقیت در مسابقات پیش رو، پشتوانه خوبی برای تیم های ملی در رده های بالاتر تامین کنیم.

نظر شما