احمد مساجدی:

تیم ملی والیبال فردا برنده بازی خواهد بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۶ - ۱۰:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۸۴۸۰۱
تیم ملی والیبال فردا برنده بازی خواهد بود
احمد مساجدی در مصاحبه با "ورزش ایران" گفت: اگر بازیکنان به شرایط ایده ال بدنی رسیده باشند قطعا فردا بازی خوبی را تماشا خواهیم کرد.

به گزارش برنا، برنامه "ورزش ایران" دقایقی پیش به والیبال ایران پرداخت و با احمد مساجدی والیبالیست و مربی ایرانی تیم ژاپن، ارتباط زنده ای برقرار کرد.

احمد مساجدی درخصوص بازی فردا بین ایران و ژاپن گفت: اگر به بازیکنان ایران نگاه کنیم و کنار بازیکن های تیم ژاپن قرار دهیم، به نظر من با داشتن مهره های بسیار خوب، برنده اصلی زمین خواهد بود. تیم ملی ژاپن بر مبنای توانایی های نیشیدا و فوجی حرکت می کند که در طی یک بازی دوستانه از ناحیه پا آسیب دید و فکر نمی کنم بتواند تیم خود را در این بازی ها همراهی کند و سرمربی این ریسک را س انجام نمی دهد و به جای او از شیمیزو استفاده خواهد کرد. در کنار او بازیکنان جدیدی را وارد تیم کردند و من فکر میکنم ایران باید از این منظر احتیاط بیشتری نماید. یک بازیکنی به اسم تاکاهاشی هست که از لیگ برتر ورود پیدا کرده. قبلا این بازیکن دریافت کننده و پشت خط زن بوده که خیلی بازی خوب را انجام می دهد. از بازیکنان دیگر که بسیار قابل توجه می باشد و بعضا در سایت جهانی والیبال عکس های او را می توانیم مشاهده کنیم. تاکاهاشی با شماره ۲۱ در بازی فردا حضور دارد. او در یکی از دبیرستان های ژاپن بازی می کرد و توانست به تنهایی این تیم را قهرمان و سپس به تیم دانشگاه رفت و با سن پایینی که دارد، تمرکز بسیار خوبی را دارد.

مربی ایرانی سابق ژاپن ادامه داد: به نظر من تیم ایران توانایی برد را دارد و شاید ذهنیت خیلی ها بر مبنای مسابقات جهانی است چرا که ایران متاسفانه باخت ولی من فکر می کنم از دلایل باخت تیم عدم داشتن شرایط فیزیکی بود و آسیب بسیار زیادی که تیم داشت و اگر بازیکنان به شرایط ایده ال بدنی رسیده باشند قطعا فردا بازی خوبی را تماشا خواهیم کرد.

مساجدی درباره مربی فرانسوی تیم ژاپن عنوان کرد: فیلیپ نتوانست بازیکن سازیکند و از بازیکنانی که بودند بیشتر استفاده کرد و فقط آن ها را کنار هم قرار داد و مدیریت کرد. سبک بازی بازیکنان ژاپن به صورت فرسایشی است و تمرینات را به طور مداوم در هر هفته ۶ جلسه تمرین انجام می دهند.

او در پایان اظهار کرد: فیلیپ بازیکنانی را که بیشتر با آن ها راحت تر کار می کند را انتخاب مینماید و یکی از دلایل کنار گذاشتن بعضی از بازیکن ها همین بود. بازیکنان جوانی که آمدند بازیکنان خوبی هستند و اگر تیم ایران بخواهد مبنا را بر جوان بودن این ها بگذارد ممکن است یک فشاری به تیم ایران بیاورند ولی خوب از طرفی میتواندهمبنا را بر بی تجربه بودن آن ها گذاشته و برنده بازی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز