نیمار: ادعای تجاوز دروغ است

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۰:۰۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۸۵۴۵۸
نیمار: ادعای تجاوز دروغ است
ستاره برزیلی گفت: اتهام تجاوز جنسی که به من نسبت داده شده دروغ است.

به گزارش برنا؛ کمپانی نایک اعلام کرد که رابطه تجاری خود را با نیمار در سال گذشته قطع کرده است. این سوپراستار برزیلی از همکاری با تحقیقات بی نتیجه پلیس در مورد اتهام تجاوز جنسی به نیمار که از سوی یکی از کارمندان این کمپانی مطرح شده، خودداری کرده و علت قطع همکاری طرفین همین بوده است.

کمپانی نایک در بیانیه ای مدعی شد در سال 2018 یکی از کارمندان این شرکت ادعایی مبنی بر مورد تعرض قرار گرفتن از سوی نیمار را مطرح کرده و مدعی شده که این اتفاق در سال 2016 رخ داده است.این کارمند در ابتدا قصد داشته این حادثه را محرمانه نگه دارد، اما در سال 2019 تصمیم گرفته به پلیس گزارش داده و روند تحقیقات را دنبال کند. نایک در ادامه مدعی شد که مشاور حقوقی جداگانه و مستقل برای کارمند خود استخدام کرده و دستمزد وکیل را نیز خود شرکت پرداخت کرده است.

البته دایانه کرسپو، یکی از مدیر برنامه های نیمار نیز در مصاحبه ای به کلی این ادعا را رد کرده و اذعان داشت همکاری کمپانی نایک با نیمار به علت عدم توافق در مسائل تجاری و اقتصادی بعد از 15 سال پایان یافته است.

کرسپو افزود: نیمار در صورت طرح هرگونه ادعایی در دادگاه، با قدرت از خود در برابر این حملات بی اساس دفاع خواهد کرد و این اتفاق هرگز رخ نداده است. خیلی عجیب است که پرونده ای که ظاهرا در سال 2016 رخ داده، در این مقطع پیگیری می شود.

پدر نیمار، داسیلوا سانتوس نیز در مصاحبه با یک روزنامه برزیلی اتهامات علیه پسرش را رد کرد و گفت ما از شنیدن این اخبار تعجب کردیم و نیمار حتی این دختر را نمی شناسد.

البته نایک در بیانیه خود ادعا کرد با جدیت تمام موضوع کارمند خود را از طریق قضایی دنبال خواهد کرد، اما به دلایل حقوقی امکان مطرح کردن نام او وجود ندارد و فعلا این موضوع محرمانه خواهد ماند.

اما خود نیمار نیز با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داده و گفت: من واقعا درک نمی کنم چگونه یک شرکت بزرگ می تواند روابط تجاری را تحریف کند، زیرا اسناد همه این موارد در بایگانی وجود دارد.  کلمات قابل اصلاح و تحریف نبوده و کاملا روشن و واضح هستند. این موضوع جای هیچ شکی را باقی نمی گذارد.

 

 از زمانی که من 13 ساله بودم و اولین قراردادم را امضا کردم، همیشه به من هشدار داده می شد که در مورد توافقات خود صحبت نکن و این موارد محرمانه است. حالا این قاعده را نقض کرده و گفته اید که قرارداد من فسخ شده، زیرا من با حسن نیت در تحقیقات شرکت نکردم، اما این یک دروغ خنده دار و مضحک است.

او ادامه داد: در سال 2017 من برای یک برنامه تبلیغاتی دیگر و در کنار افراد همیشگی دوباره به ایالات متحده آمریکا سفر کردم و کسی چیزی به من نگفت و هیچ چیز تغییر نکرد. در سال 2017، 2018 و 2019 ما سفرها و کمپین های تبلیغاتی بی شماری داشتیم و آنها به من چیزی نگفتند. مسئله ای به این مهمی در میان بوده و آنها هیچ کاری انجام ندادند. واقعا چه کسی مسئول است؟به من فرصتی داده نشد تا از خودم دفاع کنم. به من فرصتی داده نشد تا بدانم این شخص که گفته می شود مورد تعرض قرار گرفته کیست. من حتی او را نمی شناسم. من هرگز با این شخص رابطه ای نداشته ام. من حتی فرصتی برای صحبت با او نداشتم تا از دلایل واقعی ناراحتی اش او مطلع شوم. از آن شخص و کارمند محافظت نشده، همچنین از من نیز که یک ورزشکار هستم محافظت نشده است.

 

نظر شما