مصطفی کارخانه در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

تیم‌ ملی را سرزنش نکنیم/ عادت به باخت، باخت می‌آورد

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۰۴:۳۳:۲۴
کد خبر: ۱۱۸۵۸۳۶
تیم‌ ملی را سرزنش نکنیم/ عادت به باخت، باخت می‌آورد
مربی والیبال کشور گفت: تیم ‌ملی را سرزنش نکنیم اما عادت به باخت، باخت می‌آورد.

مصطفی کارخانه، کارشناس والیبال درباره باخت تیم‌ ملی ایران مقابل ژاپن و روسیه در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه  ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بازی اول ما شرایط خوبی نداشتیم. به هر جهت تعدادی از بازیکنان مشکوک به کرونا بودند که این مسئله از نظر روانی روس تیم اثرات منفی داشت. در کل می‌توانم بگویم روز خوب ما نبود و خوب شروع نکردیم، هرچند گیم به گیم بهتر می‌شدیم اما ژاپنی‌ها با سرویس‌های قدرتی که داشتند موفق شدند تیم ایران را شکست دهند. این بازی آنقدر برای ژاپن ارزشمند بود که کاپیتان تیم در صحبت‌هایش اظهار می‌کند با بردن ایران اعتماد به نفس‌پیدا کردیم.

او ادامه داد: آلکنو هر چند مربی صاحب نامی است ولی هنوز به شناخت کامل تیم نرسیده است. در کنار آن تیم‌ هم آمادگی ۱۰۰ درصدی را ندارد. هم تیم و هم آلکنو با زمان نیاز دارد تا به آمادگی لازم برسد و خودش را پیدا کند. البته فراموش هم نکنیم که هدف ما المپیک است. این مسابقات حتما اگر با برد باشد بهتر است اما در باخت هم یکسری تجربه‌ها به دست می‌آید.  

وی افزود: تیم‌ملی را سرزنش نکنیم این‌ها همان کسانی هستند که بارها برای ما افتخار آفرینی کردند. هر چند که به روسیه هم باختیم ولی به آینده و بازی‌های بعد امیدواریم. روسیه نایب قهرمان المپیک است و بردن آن چندان هم آسان به نظر نمی‌رسد. همانطور که دیدیم روسیه با تیم اصلی آمده بود و این درحالی است که ما بیشتر از بازیکنان کم تجربه‌تر و جوان تر استفاده کردیم. 

کارخانه با اشاره به بازی با هلند تصریح کرد: بازی بعدی ما با هلند است بازی که بازهم آسان به نظر نمی‌رسد. البته الان دیگر باید فقط به برد فکر کنیم چون عادت به باخت، باخت می‌آورد. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز