رونالدو در یووه می ماند

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۳:۵۵:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۶۱۸۲
رونالدو در یووه می ماند
نامزد کریستیانو رونالدو اعلام کرد این بازیکن در یوونتوس می ماند.

به گزارش برنا؛ آینده کریستیانو رونالدو این روزها ورد زبان همه است. در ماه اخیر به نظر می رسید که رونالدو از ادامه همکاری با یوونتوس راضی نیست و قصد جدایی از بیانکونری را دارد. در هفته های اخیر شایعاتی درباره بازگشت او به منچستریونایتد و یا حتی پرتغال به گوش می رسد.

هر چند اکنون به نظر می رسد که جورجینا طی سفری که به اسپانیا داشته است، اکنون تکلیف آینده ستاره پرتغالی را روشن کرده باشد. نامزد رونالدو چند روزی را در وطنش سپری می کند و از دادن پاسخ روشن به سوالاتی که در باره او رونالدو از او شد، به صراحت پاسخ داد.

جورجینا در پاسخ به این سوال که آیا کریستیانو در یوونتوس می ماند یا این باشگاه را ترک می کند به صراحت گفت: "می ماند."

ماه ها است که گفته می شود آینده رونالدو در یوونتوس تضمین شده نیست و دو طرف به پایان راه خود با یکدیگر رسیده اند. یکی از شرایطی که رونالدو برای ادامه همکاری در نظر داشت، کسب سهمیه چمپیونزلیگ برای فصل بعد بود و بیانکونری در آخرین روز از لیگ توانست با رسیدن به رده چهارم جدول سری آ، سهمیه چمپیونزلیگ نیز کسب کند.

اما با پیوستن مکس آلگری به یووه و با توجه به روابط نسبتا تیره و تاری که رونالدو با این سرمربی دارد، بار دیگر به نظر می رسد که به پایان همراهی ستاره پرتغالی و یووه رسیده باشیم.

البته در این باره هیچ اظهار نظر رسمی از سوی دو طرف صورت نگرفته و همه این گمانه زنی ها در حد شایعه باقی مانده اند.

هر چند به نظر می رسد که جورجینا هیچ شک و شبهه ای درباره آینده نامزدش ندارد و با رد کردن شایعات قاطعانه می گوید که رونالدو ماندنی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز