ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

بحرین و عراق در حد و اندازه فوتبال ایران نیستند/ مگر می‌شود اسکوچیچ بازی دوستانه نخواهد؟

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۶۳۲۶
بحرین و عراق در حد و اندازه فوتبال ایران نیستند/ مگر می‌شود اسکوچیچ بازی دوستانه نخواهد؟
کارشناس فوتبال گفت: رییس فدراسیون گفته سرمربی تیم ملی بازی دوستانه نخواسته اما من بعید می دانم اینطور باشد.

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم ملی اظهار داشت: شرایط تیم ملی با توجه به نتایج دور رفت و محروم شدن از میزبانی برای صعود دشوار شده اما ما ثابت کرده ایم در شرایط سخت تر از این هم توانسته ایم کارهای بزرگ انجام دهیم. در حال حاضر هم لژیونرهای برجسته ای داریم که می توانند با تجربه و توانایی بالای خود به کمک تیم ملی بیایند و اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

او ادامه داد: الان که 4 تیم از آسیا به جام جهانی صعود می کنند تیم ملی فوتبال ایران حتما باید جزو صعود کرده ها باشد. ما ادعا می کنیم بهتری و با استعدادترین فوتبالیست ها را در اختیار داریم پس باید همیشه جزو تیم های صعود کننده به جام جهانی باشیم اما متاسفانه بی برنامگی، کمبود امکانات و ضعف مدیریت و بی برنامگی باعث شده که الان ما در گروهی که بحرین، عراق، کامبوج و هنگ کنک قرار دارند نگران صعود نکردن باشیم در صورتی که این تیم ها اصلا در حد و اندازه های فوتبال ایران نیستند اما متاسفانه به دلیل شرایطی که در یک سال اخیر برای تیم ملی ایجاد شده این تیم ها برای ما به غول تبدیل شده اند.

قاسمپور با اشاره به اینکه همه امید ما به لژیونرها است، گفت: انجام ندادن بازی تدارکاتی خیلی به ما ضربه می‌زند. با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان لژیونر هستند، بازی تدارکاتی خیلی می‌توانست به تیم ملی کمک کند، اما واقعا برنامه تدارکاتی که برای تیم ملی از نظر بازی دوستانه پیش‌بینی شد مناسب نیست. اینکه همه امید ما به لژیونرها باشد درست نیست چون لژیونرها هم نیاز به هماهنگی دارند و تا وقتی بازیکنان کنار هم بازی نکنند نقاط ضعف مشخص نمی شود. البته رییس فدراسیون گفته سرمربی تیم ملی بازی دوستانه نخواسته اما من بعید می دانم اینطور باشد. پیش از این حداقل می‌توانستیم با تیم‌های معمولی بازی دوستانه داشته باشیم، ولی این بار این اتفاق هم رخ نداده است. بحرین و عراق با آن وضعیت بازی تدارکاتی انجام می دهند اما ما نمی توانیم، که آن هم به خاطر مدیریت ضعیف است. بحرین مقابل اوکراین بازی کرده و عراق هم دو بازی تدارکاتی دارد، پس برنامه آماده‌سازی آنها بهتر از ماست و تیم ما بدون بازی دوستانه راهی منامه می‌شود.

کارشناس فوتبال درباره حضور محمدرضا اخباری برای تراکتورسازی گفت: وقتی بازیکن در شرایط حساس و به فاصله چند روز مانده به شروع مسابقات یک بازیکن را به بازی باشگاهی می فرستد یعنی حسابی روی او باز نکرده و قطعا این موضوع روی روحیه و انگیزه این دروازه بان تاثیر خواهد گذاشت. اسکوچیچ حتی اگر نمی خواست از اخباری استفاده کند هم نباید این کار را انجام می داد. 4

نظر شما