طالب نعمت‌پور:

امیدوارم بتوانم به کشتی کشور خدمت کنم

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۱۰:۰۴:۵۵
کد خبر: ۱۱۸۷۰۶۰
امیدوارم بتوانم به کشتی کشور خدمت کنم
طالب نعمت‌پور گفت: به مربیگری در کشتی علاقه مندم و امیدوارم با حضور در کلاس مربیگری و طی مراحل مربوطه، در آینده نزدیک در خدمت کشتی کشور باشم.

به گزارش برنا، طالب نعمت پور دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد حضورش در کلاس مربیگری ویژه قهرمانان کشتی گفت: با همت انستیتو کشتی، دیروز تعدادی از قهرمانان کشتی دور هم جمع شدند تا یک هم یک نشست فنی داشته و هم پیشنهاد و انتقادات خود را ارائه دهند تا در نهایت فدراسیون از تجارب آن ها برای پیشبرد کشتی استفاده کند.

او درمورد حضور قهرمانان در عرصه مربیگری تصریح کرد: کشتی ورزشی است که اگر بخواهی در آن موفق شوید به معنای واقعی باید عاشق آن باشی و اگر علاقه نباشد کار به سختی انجام می شود. این قهرمانان سال های زیادی رنج و سختی را تحمل کرده اند تا به هدف خود که همان افتخارآفرینی برای مردم و کشور عزیز ایران است برسند و اگر همان عشق و علاقه دوران قهرمانی را در عرصه مربیگری داشته باشند، می توانند موفق باشند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در مورد حرکت فدراسیون و انستیتو کشتی در جذب قهرمانان کشتی به مربیگری گفت: با حضور در کلاس مربیگری متوجه شدم که انستیتو و فدراسیون خیلی علاقه مند هستند که ورزشکاران و قهرمانان در عرصه مربیگری حضور پیدا کرده و تجارب خود را به نسل آینده انتقال دهند و به نظرم این نگاه فدراسیون جای قدردانی دارد.

او درمورد کیفیت کلاس برگزار شده تصریح کرد: مطالب عنوان شده خیلی خوب و آموزنده بود و امیدواریم که هم انتقادات و هم پیشنهادات و هم چالش های فنی در این کلاس ها ادامه پیدا کند و قطعا این دست موضوعات باعث رشد و پیشرفت کشتی خواهد شد.

این فرنگی کار لرستانی درمورد برنام های آتی خود خاطرنشان کرد: به مربیگری علاقه دارم داریم و به امید خدا کلاس های مربیگری را طی می کنیم تا در آینده بتوانیم مثمرثمر بوده و قهرمانان خوبی را تربیت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز