لیست نهایی را مشخص می‌کنیم؛

ناظم‌الشریعه: با کمترین حمایت‌ها از فوتسال اتفاق‌های خوبی برای این تیم خواهد افتاد

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۱:۵۹
کد خبر: ۱۱۸۷۵۵۴
ناظم‌الشریعه: با کمترین حمایت‌ها از فوتسال اتفاق‌های خوبی برای این تیم خواهد افتاد
سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با توجه به گروه تیم فوتسال در رقابت‌های جهانی، باید بازی‌های تدارکاتی خود را با سبک و سیاق همگروهی‌ها برگزار کنیم.

به گزارش برنا، محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در گفت و گویی با "صبح و ورزش" از قرعه کشی جام جهانی فوتسال و تیم های همگروه با ایران مطالبی را مطرح کرد.

محمد ناظم الشریعه درخصوص شرایط تیم فوتسال گفت: ما اگر به گروه نگاه کنیم متوجه می شویم که گروه آسانی نیست چرا که در گروه، قهرمان و تیم سوم دوره قبل وجود دارد. تیم آمریکایی که قبلا حضور نداشته ولی سبقه زیادی دارد و ما باید با تجهیزات کامل برویم و بازی تدارکاتی را با سبک و سیاق هم گروهی های خود برپا کنیم. با صربستان دو سال پیش بازی تدارکاتی داشتیم و همچنین با بلاروس که در تلاش هستیم مجدد بازی ای انجام دهیم و بهترین شرایط را لحاظ کنیم. در فوتبال شرایط خاصی پیش آمده ولی فوتسال بسیار آماده می باشد و با کمترین حمایت اتفاق های خوبی برای این تیم رخ خواهد داد. از هفته پیش ۵ خرداد ماه اردوهای تیم شروع شده و به دنبال این هستیم که در جلسه ای که با سازمان لیگ خواهیم داشت بتوانیم بازی های لیگ را از مرداد ماه مشخص کنیم تا بازیکنان آماده شوند و در شرایط مسابقه قرا گیرند.

او افزود: کمی دستمان برای انتخاب رقبای بازی تدارکاتی بسته است. در شیراز بازی با ارمنستان و عمان را خواهیم داشت، البته ما به ۶ کشور اعلام کردیم ولی هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است اما در ۲۶ مرداد ماه به مصاف ژاپن برای بازی تدارکاتی خواهیم رفت. همچنین در جام جهانی کوچک تایلند دعوت شدیم که در ابتدا گفته شده بود تیم های اروپایی و آسیایی هستند ولی بعد از آن اعلام کردند که تیم های آسیایی ارجحیت دارند، اما اگر قرار باشد بازی های لیگ تیم در ۲۰ تا ۳۰ تیر ماه برگزار شود، قطعا نمی توانیم در تایلند حضور پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتسال کشور در پایان از انتخاب بازیکنان تیم ملی گفت: ۳۰ نفر از بازیکنان تقریبا انتخاب شدند و از بین آن ها حدود ۲۵ نفر در لیست تیم ملی قرار خواهند گرفت و از بین همین افرادی که در کیش هستند و یک تعداد هم بازیکن خارجی که در روزهای آتی اعلام خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز