علیرضا امامی‌فر:

یک روز خاص باید به نام فوتبالیست در تاریخ ثبت شود

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۱۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۷۸۵۳
یک روز خاص باید به نام فوتبالیست در تاریخ ثبت شود
از سوی رئیس مرکز ملی فوتبال پیشنهاد نام گذاری روز جهانی فوتبالیست به فیفا ارسال شد.

به گزارش برنا، علیرضا امامی فر، رئیس مرکز ملی فوتبال، به دلیل قدردانی، ارج نهادن و تجدید خاطرات بازیکنان فوتبال، پیشنهاد خود را به فدر اسیون جهانی فوتبال فیفا ارسال کرد تا یک روز خاص را در تاریخ به ورزشکارانی که روزی اسطوره فوتبال هستند و روزی در میان ما نیستند و فقط یاد و خاطره آنها در میان هواداران است، اختصاص یابد.

وی در این خصوص به سایت رسمی فدراسیون گفت: فوتبال جزء آن دسته از رشته هایی است که در دنیا از طرفداران خاص و بیشماری بهره می برد. بازیکنانی در فوتبال دنیا وجود دارند که اسطوره بوده و نام و یاد آنها برای هواداران حس و حال عجیبی دارد. پس از بررسی هایی که انجام دادم، متوجه شدم که روز خاصی به نام فوتبالیست وجود ندارد.

رئیس مرکز ملی فوتبال در ادامه گفت: بدلیل آنکه در تقویم، هیچ روز خاصی بعنوان روز فوتبالیست برای جشن گرفتن توسط فدراسیون ها و نقش مهم آنها در جامعه و صنعت وجود ندارد و همچنین تاریخی به منظور قدردانی و تجدید خاطرات و برای بازیکنان فوت شده و پاسداشت آنهایی که فوتبال را توسعه داده و زنده نگاه داشتند وجود نداشته، پیشنهاد روز جهانی فوتبالیست را بمناسبت سالگرد زادروز "مارادونا "در تاریخ 30 اکتبر در هر سال به فدراسیون جهانی فوتبال فیفا ارائه کرده ام و منتظر پاسخ آن هستم.

امامی فر در پایان گفت: پس از فوت دوستان قدیمی ام (میناوند و انصاریان) ارسال این پیشنهاد به فیفا در ذهنم قوت گرفت. امیدوارم با پیشنهادی که به فیفا ارسال کرده ام، بتوانم نقشی در به جا ماندن از اسطوره های فوتبال در ایران و دنیا داشته باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز