در گلزنی برابر پرسپولیس؛

عیسی گوی سبقت را ربود!

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۲۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۸۷۸۷۳
عیسی گوی سبقت را ربود!
سرخ‌پوشان از ابتدای فصل جاری فوتبال تاکنون در 32 مسابقه در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته‌اند.
 به گزارش برنا؛ در این 32 مسابقه، 53 گل برای سرخپوشان به ثمر رسیده است که 14 بازیکن پرسپولیس زنندگان این گل‌ها بوده‌اند و یک گل به خودی هم در بازی با گل‌گهر، توسط بازیکن حریف به ثمر رسید.

به ترتیبی که گفته شد، بیش از نیمی از بازیکنان تیم در این فصل گلزنی کرده‌اند. شهریار مغانلو، مهدی عبدی، احمد نورالهی، مهدی ترابی، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی نیا، سیدجلال حسینی، میلاد سرلک، وحید امیری، امید عالیشاه، مهدی شیری و سیامک نعمتی، گلزنان پرسپولیس در این فصل بوده اند.

نکته مشخص اینکه با اضافه شدن ترابی و مغانلو و در ادامه عیسی آل‌کثیر به تیم الگوی گلزنان تغییر کرد. 9 نفر اول این فهرست کسانی هستند که در 10 بازی آخر سرخ پوشان گلزنی کرده‌اند.

بهترین گلزن پرسپولیس با توجه به دقایق بازی، عیسی آل‌کثیر است که با 675 دقیقه بازی در 12 مسابقه، 5 گل زده است که میانگین هر 135 دقیقه، یک گل را دارد و این در حالی است که وی بعد از 6 ماه دوری از میادین مسابقه و تمرینات تیمی، به جمع سرخ پوشان ملحق شد. بعد از او هم مغانلو با 5 گل در 820 دقیقه قرار دارد. مغانلو البته در گلسازی هم مشارکت داشته است.

در حال حاضر 10 بازیکن پرسپولیس در این فصل پاس‌گل‌های مستقیم داده اند که عالیشاه و مهدی ترابی در صدر آن‌ها قرار دارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز