ایران- هنگ کنگ

خوان اول برای سفر به قطر/ آسان اما حساس!

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۲۳:۲۰:۳۰
کد خبر: ۱۱۸۷۹۶۰
خوان اول برای سفر به قطر/ آسان اما حساس!
تیم ملی ایران در ادامه مسیری که تا رسیدن به جام جهانی پیش روی دارد در گام اول خود برای رسیدن به این هدف باید در برابر هنگ کنگ به میدان برود.

به گزارش برنا؛ دور جدید رقابت های مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز در بحرین برگزار می شود، در حالی استارت می خورد که ملی پوشان کشورمان در بازی اول خود در دور برگشت باید روبروی تیم ملی هنگ کنگ قرار بگیرند، دیداری که اگرچه شاید روی کاغذ بازی ساده ای برای تیم ایران باشد اما بدون شک هرگونه دست کم گرفتن حریف در این بازی می تواند برای تیم ایران خطرناک باشد.

شاگردان دراگان اسکوچیچ که تلفیقی از بهترین های لیگ برتر و لژیونرها را تشکیل می دهند در حالی برای این دیدار آماده می شوند که امیدوار هستند در گام اول پیروزی روحیه بخشی را به دست آورده و 3 امتیاز این بازی را به اندوخته های قبلی شان اضافه کنند. در دور رفت این رقابت ها تیم ملی در حالی که مارک ویلموتس را به عنوان سرمربی روی نیمکت هدایت خود می دید، موفق شد با حساب 2 بر صفر به پیروزی برسد و 3 امتیاز آن دیدار را مال خود کند.

شاگردان اسکوچیچ در حالی پای در این رقابت ها می گذارند که این تیم برای حضور در جام جهانی،  محکوم به پیروزی در 4 بازی پیش روی است، دیدارهایی که با تقابل برابر هنگ کنگ آغاز می شود و مسیر حضور در مرحله نهایی جام جهانی از برد برابر این حریف آغار خواهد شد.

تیم ملی ایران در شرایطی امیدهای زیادی برای پیروزی در این دیدار دارد که حضور مهره های آماده و با انگیزه در جمع شاگردان اسکوچیچ  می تواند برگ برنده ویژه ای برای موفقیت این تیم باشد. تیم ملی ایران که در دور رفت با 2 شکست دور از انتظار و غیرقابل پیش بینی برابر تیم های بحرین و عراق مسیر خود را برای صعود به جام جهانی سخت کرد در حالی در بازی اول خود به مصاف هنگ کنگ می رود که برای صعود، سرنوشتش به نوعی در دست خودش است و با 4 برد در 4 دیدار پیش روی، خود را به جام جهانی برساند، در این مسیر پیروزی در بازی اول می تواند از نظر روحی و روانی نیز شرایط خوبی را در تیم ملی حاکم کند تا با روحیه بالاتری خود را برای دیدارهای مهم بعدی آماده نماید.

توان فنی خوب حاکم در تیم ملی در حضور جمعی از ستاره ها، کادر فنی که با کریم باقری جان تازه ای گرفته و روحیه فوق العاده ای که در اردوی ایران وجود دارد همه را امیدوار می کند تا شاگردان اسکوچیچ در گام اول خود در این رقابت ها بدون توجه به هرگونه حاشیه سازی و جنگ روانی با موفقیت این مسیر را از بازی امشب آغاز کرده و تا بازی برابر تیم ملی عراق ادامه دهند.

لازم به ذکر است دیدار تیم ملی ایران و هنگ کنگ امشب و از ساعت 19 در وزشگاه المحرق شهر منامه و با قضاوت ادهم محمد توما از اردن برگزار می شود. این در حالی است که احمد مونس نادی و محمد الکلاف نیز به عنوان کمک داوران اول و دوم اردنی این داور را در این بازی کمک می کنند. یعقوب عبدالباقی از عمان داور چهارم این دیدار است. 3/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز