تاریخ سوپرجام تغییر می کند؟!

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۱:۲۷:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۸۲۱۳
تاریخ سوپرجام  تغییر می کند؟!
این احتمال وجود دارد تاریخ برگزاری دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور تغییر کند و به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش برنا؛ زمان برگزاری دیدار سپورجام در حالی اعلام شده است که اخبار رسیده در این خصوص از این حکایت دارد که از تاریخی که برای برگزاری سوپرجام ایران اعلام شده نه پرسپولیس راضی است نه و تراکتور!

یحیی گل محمدی صراحتاً اعتراض خود را به تاریخ برگزاری سوپرجام اعلام کرد و حتی دو بار در مصاحبه‌اش سهیل مهدی را قسم داد که عدالت را رعایت کند. به نظر می‌رسد حداقل در این مورد خاص حق با گل‌محمدی است چرا که پرسپولیس بیشترین تعداد ملی پوشان را دارد و تیم ملی باید ۲۵ خرداد با عراق بازی سنگینی را برگزار کند. در واقع ملی پوشان پرسپولیس حتی اگر با روحیه بالا به ایران برگردند ،کاملاً خسته و فرسوده هستند و یحیی  نباید از وجود آنها در بازی با تراکتور استفاده کند. جالب اینکه تراکتوری ها هم خیلی موافق برگزاری سوپرجام نیستند و استقبال چندانی از این بازی به عمل نیاورده اند. در فضای مجازی هواداران تراکتور خواهان لغو این بازی هستند اما تا این لحظه رسول خطیبی واکنشی به تاریخ برگزاری سوپرجام نشان نداده و مشخص است که تراکتور هم اوضاع و احوال چندان مناسبی ندارد.

 در تمام دنیا مرسوم است که سوپرجام قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر برگزار می شود اما در ایران این بازی تبدیل به غده سرطانی شده که هیچ کس دنبال آن نیست و حتی دو تیم شرکت کننده در این بازی اصلا دوست ندارند در تاریخی که سازمان لیگ اعلام کرده به میدان بروند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز