۳ جدال مرگ و زندگی برای فوتبال ایران؛

همه دلمشغولی‌های ما برای یک صعود!

۱۴۰۰/۰۳/۱۵ - ۲۳:۰۱:۰۲
کد خبر: ۱۱۸۸۷۵۳
همه دلمشغولی‌های ما برای یک صعود!
تیم ملی فوتبال ایران برای رسیدن به مرحله بعدی مسابقات مقدماتی جام جهانی نیاز به 3 پیروزی دارد.

به گزارش برنا؛ تیم ملی فوتبال ایران برای صعود از گروه C رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی، 3 دیدار حساس دیگر را در پیش دارد به طوری که بر اساس جدول مسابقات، در این سه مسابقه تیم ملی راهی جز پیروزی ندارد. از 3 بازی بعدی 2 دیدار با عراق و بحرین، اوج حساسیت‌ها و دشواری را برای شاگردان اسکوچیچ به دنبال خواهد داشت.

با این همه رقبای تیم ملی فقط در 3 تیم هنگ‌کنگ، بحرین و عراق خلاصه نمی‌شود، بلکه ملی‌پوشان باید با دو رقیبِ سرسخت دیگر یعنی چمن و داور هم مبارزه کنند. با توجه به تمایل تیم‌ ملی‌ایران برای بازیسازی روی زمین، چمن ورزشگاه المحرق یکی از بزرگترین موانع مقابل تیم ملی بود که در دیدار مقابل تیم هنگ‌ کنگ این موضوع عیان شد.

بحرینی‌ها هم با علم بر این موضوع، بازی حساس ایران و عراق را برای برگزاری در ورزشگاه المحرق برنامه‌ریزی کرده‌اند تا از آخرین مانع خود نیز برای تضعیف رقبای قدرتمندشان دریغ نکرده باشند و با این وضعیت شانس صعود خود را بالا ببرند. همین مسایل کار تیم ملی فوتبال ایران را دشوارتر خواهد کرد و ما باید برای صعود نه تنها با رقبای خود در مستطیل سبز بلکه در خارج از زمین هم بجنگیم.

در همین حال بحرینی بودن رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز می‌تواند روی عملکرد و مماشات داور‌ها تاثیرگذار باشد. همانطور که در بازی ایران و هنگ‌ کنگ به زعم کارشناسان دو پنالتی ایران گرفته نشد. چه بسا در بازی با بحرین حتی یک صحنه روی سرنوشت کل بازی تاثیرگذار باشد. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز