علیرضا طلوع کیان:

آلکنو بازیکنان را خسته نمی‌کند/ هدف سرمربی تیم ملی موفقیت در المپیک است

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۰۸:۲۶:۰۹
کد خبر: ۱۱۸۸۸۶۰
آلکنو بازیکنان را خسته نمی‌کند/ هدف سرمربی تیم ملی موفقیت در المپیک است
کارشناس والیبال گفت: شرایط تیم با حضور آلکنو تغییر کرده، او بازیکنان را خسته نمی‌کند و بازی‌ها را می‌چرخاند.

به گزارش برنا، برنامه امروز "صبح و ورزش" با علیرضا طلوع کیان کارشناس والیبال به گفت و گو پرداخت.

طلوع کیان با اشاره به عملکرد هفته دوم تیم ملی والیبال کشور گفت: ما رده ششم رنکینگ فدراسیون جهانی را کسب کردیم. درباره بازی ها در هفته اول چند شوک به ما وارد شد و در برابر تیم های ژاپن و روسیه خوب ظاهر نشدیم و نبود سعید معروف و عدم شناخت کافی آلکنو از شرایط روحی و روانی بازیکنان تاثیرات زیادی روی تیم ما داشت. کم کم شرایط دست آلکنو آمد و بازی ها بهتر شد. آلکنو هدف را روی رقابت های المپیک گذاشته و بازی های کنونی برای او جنبه تدارکاتی دارد.

او افزود: یک اتفاق فنی که در تیم در حال رخ دادن است، آلکنو بازیکنان را خسته نمی کند و بازی ها را می چرخاند تمام اَرِنج ها را امتحان می کند و حتی در بازی های تخصصی شاهد این هستیم که بعضی از پست ها را عوض و همه بازیکنان را در پست های مختلف تست می کند تا متوجه شود هر کدام در چه پستی بهتر بازی می کنند و به موقع به بازیکنان استراحت داده و این چرخش و چیدمان را دارد.

کارشناس والیبال از حضور کریمی در تیم گفت: حضور او احتمالا برای هفته چهارم است و ۳ روز را باید در قرنطینه باشد و با توجه به اتفاقی که برای معروف افتاد، آلکنو کمی از تک پاسور بودن تیم نگران است و قطعا تفکری پشت آوردن کریمی به تیم می باشد. آلکنو تغییرات زیادی را ایجاد کرده و برای اولین بار از ۶ بازیکن ما ۵ نفر آنها سرویس می زنند. از لحاظ دفاعی و توپ گیری سیستم جدیدی را پیاده کرده و به طور کلی شکل بازیکنان با حضور او تغییر کرده و در کنار دستیار ایتالیایی اش بسیار خوب کار می کنند.

گفتنی است، برنامه صبح و ورزش هر روز از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۷ و ۱۰ دقیقه صبح روی آنتن رادیو ورزش موج ۹۲ مگاهرتز می رود.

نظر شما