منوچهر مقصودی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری برنا:

عملکرد بوکسورها در آسیا قابل قبول بود/ به توکیو امیدوار شدیم

۱۴۰۰/۰۳/۱۶ - ۲۳:۳۰:۴۰
کد خبر: ۱۱۸۹۰۴۸
عملکرد بوکسورها در آسیا قابل قبول بود/ به توکیو امیدوار شدیم
پیشکسوت بوکس کشورمان گفت: عملکرد بوکسورها در رقابت‌های قهرمانی آسیا قابل قبول بود.

به گزارش برنا؛ در روز سه شنبه یازدهم خرداد مراسم تجلیل از اسطوره های بزرگ ورزش ایران، علی اکبر حیدری پیشکسوت کشتی، تیمور غیاثی پیشکسوت دوومیدانی و سلمان حسام پیشکسوت دوومیدانی با حضور دکتر ابطحی مدیرعامل صندوق حمایت، کیومرث هاشمی رئیس سابق کمیته ملی المپیک، هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی، جمعی زیادی از پیشکسوتان نام آور و همچنین نماینده فدراسیون پزشکی ورزشی با رعایت کامل موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در هتل ورزش (خانه پیشکسوتان ورزش) برگزار شد.

منوچهر مقصودی، پیشکسوت بوکس در این رابطه به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در حال حاضر 75 سال سن دارم و حدود 55 سال است که در ورزش فعالیت می‌کنم. در همه این سالها هرگز شاهد این همه توجه به ورزشکاران آنهم ورزشکارانی که دیگر حالا از فضای قهرمانی فاصله گرفتند نبودم. جای تشکر دارد به ویژه از جناب ابطحی که بانی اصلی این گونه مراسم‌ها هستند.

او با اشاره به عملکرد تیم‌ ملی بوکس در رقابت‌های قهرمانی آسیا توضیح داد: در مسابقات آسیایی با آمدن کشورهای تازه استقلال یافته مانند ازبکستان و قزاقستان واقعا کار سخت‌تر از گذشته است. ما در ادوار گذشته همیشه در نبود چنین قدرت‌هایی همیشه قهرمان آسیا بودیم اما حالا بوکس در دنیا تقریبا دست قزاقستان است و این طبیعتا کار ما در قاره آسیا را هم سخت می‌کند. بچه‌ها خوب کار کردند دو نقره گرفتند و دو برنز که عملکرد قابل قبولی بود.

مقصودی درخصوص نتیجه احتمالی بوکس ایران در المپیک گفت: تیم‌ ملی تا به امروز نه در مسابقات جهانی و نه در المپیک روی سکو نرفته ولی با این حال امیدوارم که در توکیو شاهد مدال‌آوری این بچه‌ها باشیم. 3

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز