اقبالی:

پیروزی برابر بحرین می تواند ما را به صعود به دور بعدی امیدوار کند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۸:۵۳
کد خبر: ۱۱۸۹۴۹۸
پیروزی برابر بحرین می تواند ما را به صعود به دور بعدی امیدوار کند
کارشناس فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال در دیدار برابر بحرین توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش برنا؛ مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در مورد بازی حساس امشب تیم ملی فوتبال برابر بحرین در بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ عنوان کرد: با توجه به بازی اولی که بچه ها برابر هنگ کنگ بازی کردند توقع در این زمان بالا ا تیم ملی بالاتر رفته است و امیدواریم بازیکنان تمرکز لازم را برابر بحرین داشته باشند. سیستم بازی تیم ملی برابر بحرین ۴-۴-۲ لوزی بود. سیستم بازی مهم نیست مهم وظایف بازیکنان در جریان بازی است.

او افزود: متاسفانه چیز خاصی از لژیونرها و بازیکنان شاخص خود ندیدیم و در این بازی احساس خطر می کنیم . باید به بازی برابر بحرین توجه زیادی شود تا کادر فنی روی ابعاد فیزیکی, تاکتیکی و تکنیکی بیشتر کار کنند. در گذشته در دیدارهای رو در رو برابر بحرین وضعیت خوبی نداشته ایم. ۴ بازی را برابرشان واگذار کرده ایم و در ۲ بازی تن به تساوی داده ایم. باید روی جنبه های روانی کار کنیم تا برای بردهای بسیار مهم تلاش کنیم. پیروزی امشب می تواند ما را به دور بعدی امیدوار کند.

اقبالی در مورد سبک بازی تیم ملی در دیدار برابر بحرین اظهار کرد: اصولا بازیکنانی باید در تیم ملی به خدمت گرفته شوند که آشنا به سیستم بازی باشند. باید این بازیکنان بیشتر در زمین جمع شوند تا انسجامشان حفظ شود. اگر بازیکنان ذخیره فرم لازم را نداشته باشند انسنجام تیمی رخ نمی دهد. بازیکنان باید به سیستم ۴-۴-۲ آشنایی داشته باشند در غیر این صورت مشکل خواهیم داشت. باید بدانیم در بازی اول برابر هنگ کنگ آیا شرایط اقلیمی نامتعادل بود یا در بازی روی زمین مشکل داشتیم. بعد از این ریشه یابی ها باید از مسائل حاشیه ای و پرخاش دور شویم. حتما می بایست تمرکز لازم در بازی حاکم شود تا با موفقیت از زمین خارج شویم.

کارشناس فوتبال افزود: تغییرات سیستمی و تاکتیک های مختلف است که می تواند اسکوچیچ را سورپرایز کند. در تاریخ فوتبال ایران تا این میزان لژیونر نداشته ایم و هم اینکه بازیکنان ذخیره می تواند در بازی نقش تعیین کننده ای داشته باشد. نباید به محرکه های خارجی اهمیت دهیم. باید با بینش و بصریت خود بازی را ببریم. هرگونه بی توجهی می تواند منجر به شکست شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز